دانلود قسمت سریال آکتور ۱۹ نوزدهم کامل قسمت 19 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۹ نوزدهم کامل قسمت 19 از ویدائو و آپارات

سریال آکتور یکی از کارهای جدید آقای نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی بوده که در آن بازیگران شناخته شده بازی می کنند سریال اکتور به قسمت نوزدهم رسیده است و پیشنهاد می‌کنیم که این قسمت را دانلود و تماشا کنید.

بدون شک درخشش نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در کنار یکدیگر می تواند جذابیت زیادی داشته باشد .

قسمت سریال آکتور ۱۹ نوزدهم

لینک دانلود قسمت 19 آکتور

سریال اکتور تا به حال در 19 قسمت عرضه شده است که علاقمندان به این سریال می توانند قسمت ۱۹ را دانلود کنند

نیما جاویدی کارگردان شناخته شده کشورمان تجربه بسیار خوبی را با سریال آیفون کسب کرده است و با همکاری برخی از بازیگران شناخته شده و مستر کشورمان داستان این سریال را جذاب کرده است.

“آکتور” سریالی در ژانر درام و خانوادگی، محصول کشور ایران است. این سریال از شبکه نمایش خانگی فیلیمو در سال 1401 منتشر شده است. در سریال “آکتور” دو جوان به نام‌های علی و مرتضی از طریق تئاتر و اجرای نمایش برای مراسم سورپرایز، کسب درآمد می‌کنند. با این حال درآمدشان برای گذران زندگی کافی نیست. در اجرای یک مراسم سورپرایز با مردی آشنا می‌شوند که از آن‌ها درخواست همکاری با شرکتش را دارند. در این شرکت که مشکوک به نظر می‌رسد، قرار است علی و مرتضی از طریق ایفای نقش در دنیای واقعی، حقایقی را کشف کنند.

داستان سریال آکتور چیست؟

سریال جدید آکتور ساخته نیما جاویدی در مورد چند بازیگر با استعداد و توامند عرصه تئاتر می باشد که زندگی آنها دارای فراز و نشیب های فراوانی می باشد در این میان یک پیشنهاد کاری به آنها میشود،این پیشنهاد باعث میشود که روال زندگی این چند بازیگر تئاتر دستخوش تغییرات فراوانی گردد.

بازیگران سریال آکتور چه کسانی هستند؟

فیلمبرداری سریال آکتور از پاییز 1400 آغاز شده است و در حال حاضر مراحل پایانی تدوین و دریافت مجوز خود را سپری می نماید و طبق اعلام روابط عمومی این سریال هنرپیشگانی همچون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا تا کنون در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *