دانلود کامل قسمت نهم سریال خون سرد قسمت ۹ | قسمت 9

دانلود کامل قسمت نهم سریال خون سرد قسمت ۹ | قسمت 9

دانلود کامل قسمت نهم سریال خون سرد قسمت 9 | قسمت ۹ همراه با لینک مستقیم و کیفیت عالی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل قسمت نهم سریال خون سرد قسمت ۹ | قسمت 9

دانلود کامل قسمت نهم سریال خون سرد

سریال خون سرد نام سریالی است که پخش خود را مرداد 1401 در پلتفرم فیلم نت آغاز کرده است. این سریال که یک سریال پلیسی جنایی است، توسط امیر حسین ترابی کارگردانی شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال خون سرد و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال خون سرد منتشر شده می‌خوانید.

سریال «خون‌سرد» از محصولات جدید شبکه نمایش‌خانگی است که توسط فیلم‌نت، طی دو هفته گذشته، منتشر شده. این مجموعه به دلیل حضور چهره‌های مشهور، از زمان ساخت در مرکز توجه رسانه‌ها بود و پس از مجموعه ترسناک «آنها» دومین سریال متفاوت فیلم‌نت است که در دو سال اخیر عرضه شده. «خون‌سرد» در دو قسمت اول مخاطبان زیادی پیدا کرده و توانسته با خط روایی و پرداخت پرهیجانش، پس از مدتها فیلم‌نت را به پلتفرمی مورد استقبال تبدیل کند.

شهرام حقیقت دوست که بازیگر پر کار سال های نه چندان دور تلویزیون و سینما که اغلب او را با سریال «خط قرمز» می شناسند، بازیگر نقش اصلی سریال است. امیر آقایی هم که اخیراً او را سریال «آقازاده» در شبکه خانگی دیده بودیم، دیگر بازیگر فیلم است. سارا بهرامی، دیگر بازیگر پرکار سال های اخیر سینما و شبکه نمایش خانگی نیز در سریال حضور دارد. نیما شعبان نژاد، بازیگر سریال «هیولا» نیز یکی از بازیگران فیلم به شمار می رود.

خراسان در نقد این مجموعه نوشت: سریال نمایش خانگی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی، با شروع خوبی که داشت، موفق شد از همان ابتدا مخاطب را با قصه درگیر کند و تماشاگر را به دنبال حل معماهایی که طرح شده بکشاند. این کشش همچنان در سریال وجود دارد و مخاطب هر بار با یک پرونده خاص مربوط به زن‌آزاری مواجه است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *