دانلود کامل قسمت هشتم سریال بی همگان قسمت ۸ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت هشتم سریال بی همگان قسمت ۸ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت هشتم سریال بی همگان قسمت 8 [ اینترنت رایگان ] تلوبیون همراه پخش انلاین را در این صفحه ببینید.

«بی‌همگان» عنوان سریالی خانوادگی و اجتماعی است که تهیه کنندگی آن را مهران مهام بر عهده دارد و در فصل پاییز از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

بر این اساس زمان پخش سریال بی نشان از شنبه تا چهارشنبه ، ساعت 20:45 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت‌های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر که زمان تکرار سریال بی همگان از شبکه سه سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

این سریال سی و هفت قسمتی را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته‌اند. این دو نویسنده مطرح کشورمان پیش از این نیز با همکاری یکدیگر آثار موفقی ارائه داده‌اند، از جمله مجموعه آوای باران که سال 92 از شبکه سه پخش شد و سریال عاشقانه که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

دانلود کامل قسمت هشتم سریال بی همگان قسمت ۸ [ اینترنت رایگان ]

مجموعه «بی‌همگان» بـه کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی برای پخش از شبکه سه سیما با قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نگارش شده اسـت. این سریال قرار اسـت جای گزین سریال بی نشان شود کـه این شبها از شبکه سه سما پخش می شود. باید بگوییم کـه مجموعه «بی همگان» کـه برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته میشود، یک سریال در ژانر اجتماعی می‌باشد.

قسمت هشتم سریال بی همگان

این روزها سریال «بی همگان» مراحل نهایی بازنویسی فیلم نامه را سپری می کند و بعد از کامل شدن فیلم نامه وارد مرحله پیش تولید می شود. سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور از نویسنده های این مجموعه تلویزیونی هستند و مهران مهام نیز تهیه کنندگی آن را به عهده دارد. بی همگان در دو فصل ۵۰ قسمتی تولید و به نگارش درآمده است.

با اینکه مدت طولانی از مرحله نگارش این سریال می گذرد و حتی یک بار برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان آن انتخاب شد، اما هنوز گزینه قطعی برای کارگردانی این سریال مشخص نیست.

دانلود کامل قسمت هشتم سریال بی همگان قسمت ۸ [ اینترنت رایگان ]

«بی همگان» ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به موضوع ازدواج دختر و پسرها می پردازد و درباره همسانی ازدواج بین دخترها و پسرها است. در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند،‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار است که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *