دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8

دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8

دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8

دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8 همراه با لینک مستقیم و کیفیت عالی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قسمت هشتم سریال خون سرد

سریال خونسرد این روزها توانسته مخاطبان بسیاری را به دست آورد سریالی که در مرداد ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلم عرضه شد و استقبال زیادی از آن صورت گرفت داستان سریال پلیسی و جنایی بوده و توسط آقای امیرحسین ترابی کارگردانی شده است

سریال حونه سرد این روزها به اوج داستان خود رسیده و به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت هشتم سریال را در این صفحه دانلود کنید.

داستانی که درباره قاچاق اعضای بدن و بازیگران سرشناسی در آن حضور دارد چهره های همچون امیر آقایی و شهرام حقیقت دوست از بازیگران اصلی سریال به شمار می آیند.

شهرام حقیقت دوست برای اولین بار است که در نقش اصلی و به عنوان کاراکتر اول بازی می کند. و نقش سرگرد امیر علی طلوعی که بر عهده او گذاشته شده است و در پی بررسی و تجسس پرونده قاچاق اعضای بدن می باشد جالب است بدانید که نویسندگان این سریال چندین نفر بوده که توانستند داستان بسیار هیجان انگیز را روایت کند علیرضا عطاالله تبریزی و محمد مهدی عزیز محمدی و احسان ابراهیمی امین فرشاد نویسندگان این سریال را تشکیل می‌دهند درباره رده سنی این سریال آمده است که افراد زیر ۱۸ سال این مجموعه را تماشا نکنند.

دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8

سریال خون سرد قرار است که از تاریخ جمعه 28 مرداد 1401 در فیلم نت اولین قسمت از آن منتشر گردد و و هر جمعه قسمت جدیدی از این سریال منتشر خواهد شد.

سریال خون سرد محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی امیرحسین ترابی ،کسی که از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و با ساخت 13 فیلم کوتاه و غیره بعد از مدت ها پس از کسب تجربه های زیاد بعد از ساخت فیلم های کوتاه در سال 1397 اولین فیلم بلند خود را با عنوان هزارتو روانه سینما کرد،امیرحسین ترابی در دومین تجربه کارگردانی خود بلافاصله قرار است که با سریال جدید خون سرد وارد شبکه نمایش خانگی شود ترابی در ساخت فیلم هایی با پیچیدگی و جنایی آشنا است و اولین فیلم بلند او با نام هزارتو هم دارای یک موضوع با پیچیدگی خاص به نمایش درآمد.

دانلود کامل قسمت هشتم سریال خون سرد قسمت ۸ | قسمت 8

جنایت های قاتل خون سرد

معمولا در آثار پلیسی، پیچیدگی نقشه مجرمان و تیزهوشی پلیس برای به دام انداختن آن‌ها، برگ برنده قصه است تا مخاطب را غافلگیر و هیجان‌زده کند. در سریال خون سرد تضاد وجهه موجه و عادی شخصیت «کسری» با بازی امیر آقایی با شخصیت واقعی‌اش به عنوان یک قاتل خونسرد و بی‌رحم، عامل جذابیت قصه است، اما شیوه این کاراکتر برای به دام انداختن طعمه‌هایش، پیچیدگی لازم را ندارد. به عنوان مثال در قسمت دوم دیدیم «کسری» و «مهرنوش» از سوی مرد خلافکار و لاتی که همسر موکل «مهرنوش» است تهدید به اسیدپاشی می‌شوند و همین اتفاق نیز انگیزه انتقام را در «کسری» ایجاد می‌کند. ایده تغییر قیافه، آن هم تغییری که چهره «کسری» را چندان عوض نمی‌کند، ایده‌ای ساده و دم دستی برای به دام انداختن «قادر» است. در قسمت اول نیز گیر انداختن «امیر شاهسواری» ساده‌تر از آن چه انتظار می‌رفت، اتفاق افتاد.

ممکن است در ادامه «خون سرد» ترفندهای جذاب‌تر و هوشمندانه‌تری از «کسری» ببینیم، اما فعلا کیفیت شروع قتل‌ها تاثیری که باید را روی مخاطب نگذاشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *