دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت پانزدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۵ (قسمت 15)

دانلود و پخش انلاین قسمت پانزدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۵ (قسمت 15) بازپخش تکرار سریال حکم رشد امشب از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت چهاردهم سریال حکم رشد قسمت ۱۵ (قسمت 15) بازپخش تکرار سریال حکم رشد امشب از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت پانزدهم سریال حکم رشد

آقای فرجی نیز در مقام تهیه کنندگی اشاره نمود که طی حرف زدن با تهیه کننده قرار شد همان شب، نکته‌هایی به آقای نعمت الله انتقال داده شود، ولی آقای نعمت الله نیز این اشکال ها را نپذیرفت و اعتقاد داشت که فعالیت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و مشکل اصلی از سلیقه ما می باشد.
در آخر، استعفای خودش را به آقای تهیه‌کننده داد .

رئیس گروه فیلم و سریال شبکه سه افزودند: برخلاف فضایی که تلاش شده در پیام آقای نعمت الله انتقال داده شود که مثل اینکه داستان به یک اختلاف محتوایی و یا اعمال خرده فرمایش های سازمانی باز می گردد، باید این را بیان کنم ما اتفاقاً نیز درباره این مجموعه و هم اینکه درباره زمین گرم و برادر جان با آقای نعمت الله هیچ وقت به اختلاف بر نخوریم و او برخلاف تصور بیرونی خود، همواره با حرفه ای گری مثال زدنی، اصطلاح های احتمالی گروه و سازمان را قبول کرده و اعمال نموده است و به خاطر همین، همیشه مجموعه هایش از قبیل همین دو مجموعه ذکر شده، هیچ ممیزی ای ندارد.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

ولی داستان کیفیت کارگردانی یک مسئله مجزا می باشد و مستقیماً به مسئولیت ما در مقابل بیت المال و هزینه‌ای که برای مجموعه شده باز می‌گردد.

ایشان افزود :خدا را شاکرم که آقای فرجی تهیه کننده مجموعه شخصی با سابقه و مطرح شده ای می‌باشد و سال‌ها از مسند مدیریت گروه فیلم و سریال و مدیریت شبکه های گوناگون حاضر می‌باشند.

پس حاضر شدن وی در فعالیت، دلگرمی بزرگ برای ما می باشد.
در تعامل با این طور تهیه کننده ای، نمی شود دستوری و از بالا به پایین نگاه نمود.
به خصوص که امر مهمی مانند منصوب کارگردان در بین باشد.

هاشم باجناقش هم یک سوی دیگر جبهه مقابل اوست که با غلام کار می کند و به نوعی خزانه دار اوست. وقتی ذبیح به این موضوع پی می برد و به خانه هاشم می رود تا از ماجرا مطمئن شود این بار خواهر زنش مانع او می شود و می خواهد که اغماض کند. ذبیح پلیسی است که در مخمصه سخت عاطفه و وظیفه گرفتار شده اما همواره تلاش می کند تا در کنار عدالت بایستد نه مصلحت. حتی اگر تعقیب و گریز او با هاشم با تصادف و مرگ هاشم گره بخورد. مرگی از سر اتفاق که ذبیح را در وضعیت دشوارتری قرار می دهد. حالا او انگ قاتل را هم باید به جان بخرد آنهم از سوی خواهر زنش. این اتفاق البته رابطه او با همسرش زهره را هم دچار آسیب می‌کند. حالا او برای مبارزه با شرارت و خلاف و خلافکار در منطقه استحفاظی خود یک مانع بسیار بزرگ و سترگ دارد: خانواده اش. از این رو باید گفت که «حکم رشد» به سریال پلیسی متعارف شباهتی ندارد و بیش از آنکه یک ژانر پلیسی با مولفه‌های آشنایش باشد یک ملودرام خانوادگی است. به همین دلیل کمتر شاهد صحنه های اکشن و زد و خوردهای معمولی که در آثار پلیسی هستیم در اینجا می بنیم. در واقع در «حکم رشد» به نوعی ساختار شکنی ژانری در یک کار پلیسی رخ می دهد که تعلیق آفرینی و گره گشایی های آن بیش از آنکه بر موقعیت های دراماتیک پلیسی استوار باشد بر کشمکش ها و جدال های خانوادگی بنا شده و دست به نوعی آشنایی زدایی در این زمینه می زند. از این حیث مجتبی فلاحی در نقش ذبیح پلیس قصه، کار دشواری در پیش دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *