دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال بی همگان قسمت ۱۴ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال بی همگان قسمت ۱۴ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال بی همگان قسمت ۱۴ [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال بی همگان قسمت ۱۴ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال بی همگان

مجموعه «بی‌همگان» برای پخش از شبکه سه سیما با قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نگارش شده است.

در خلاصه داستان “بی همگان” که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود، آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی. کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی و بردیا دیانت از بازیگران سریال «بی‌همگان» هستند.

بهرنگ توفیقی در حالی کارگردانی سریال «بی همگان» را عهده دار شد که از قبل قراردادی برای ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی بسته بود. سریالی که قرار بود از فرودین سال 1401 به شکل جدی وارد مرحله پیش تولید شود. از همین رو او با مهام توافق کرده بود که تا پایان سال 1400 سر پروژه «بی همگان» . باشد. با توجه تصویربرداری سریال در زمان تعیین شده به پایان نرسید، توفیقی از ادامه کار انصراف داد و مهران مهام ، با دعوت از اصغر هاشمی ادامه ساخت سریال را به او واگذار کرد.

همچنین ببینید: دانلود همه قسمتهای سریال بی همگان

«بی‌ همگان» سریالی پرلوکیشن و پر ماجرا بود که جدا از چند لوکیشن اصلی مانند خانه‌ای در شهرک نفت، گلابدره، جاجرود، دارآباد و… برای ضبط سکانس‌ هایی به شمال کشور رفتیم و فرودگاه، رستوران، قهوه‌خانه سنتی، بیمارستان و لوکیشن‌ های خیابانی در سطح شهر به خصوص شمال شرقی تهران مکان‌هایی بود که سریال «بی‌همگان» جلوی دوربین بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *