سریال نجلا ۲ قسمت ۲۰ بیستم فصل دوم نجلا +پخش انلاین

قسمت ۲۶ بیست و ششم سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا

قسمت ۲۶ سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا (پخش با اینترنت رایگان) قسمت بیست و ششم نجلا و پخش انلاین قسمت 26 سریال نجلا فصل دوم 29 فروردین 1401 از شبکه سه همراه بازپخش و تکرار سریال نجلا 2 قسمت 26 را در این صفحه ببینید.

قسمت ۲۶ بیست و ششم سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا

قسمت ۲۶ سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا

مجموعه نجلا ٢ یکی از مجموعه های پرمخاطب تلویزیونی می باشد، که به واسطه خیرالله تقیانی پور کارگردانی و همچنین به تهیه‌کنندگی سعید سعدی نیز می باشد.

این مجموعه در دو فصل ساخته شده، که فصل نخست آن در مهرماه سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شد و به خاطر استقبال بسیاری از این مجموعه فصل دوم آن هم ساخته شد و در نوروز ۱۴۰۱ پخش شده.
این مجموعه تلویزیونی موفق شد مخاطبین بسیاری را کسب کند.

قسمت ۲۶ سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا

در این مجموعه هنرمندان مطرح شده بسیاری همچون:
حسام منظور، سارا رسول زاده و ملیکا شریفی نیا نیز در این مجموعه هنرنمایی می‌کنند.

در نوروز ۱۴۰۱ فصل دوم مجموعه نجلا ٢ روی آنتن رفت، که توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود نمود و این پیشنهاد را داریم اگر قسمت 26 این مجموعه را مشاهده نکرده اید در این صفحه ببینید.

داستان مجموعه نجلا در سال ۱۳۵۸ سپری می شود و دختری که یک پسر عاشق در آن وضعیت آشفته و ناامنی وعده ای به وی می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند وی را از مرز ایران و عراق خارج کندو به زیارت اربعین برسد، در عوض آن به وی جواب مثبت می دهد، ولی تمام اینها در طول راه دست خوش ماجراهایی می‌شود.

دنلود همه قسمت های سریال نجلا 2

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *