قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود قسمت ۳۸ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 38

دانلود و پخش انلاین قسمت ۳۸ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 38 بازپخش تکرار امشب شنبه 31 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۳۸ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 38

قسمت ۳۸ سریال از سرنوشت فصل چهارم

طبق نظر مخاطبین سریال تلویزیونی از سرنوشت، جمع بندی خوب این مجموعه سبب شده که تکلیف تمامی کاراکتر ها روشن بشود و از طرفی تمام چیزها به صورت رویاگونه و به دور از واقعیت به اتمام برسد و اینکه فرجامی ناخوشایند داشته باشد.

اگر تولید مجموعه از سرنوشت قطعی بشود، باید به انتظار داستان های تازه از دو رفیق قدیمی را داشته باشیم.

سهراب در فصل چهارم این مجموعه زندگی جدیدی را در مقابل روی خود دارد.
سهراب یک خانواده پولدار دارد که از وی حمایت می‌کنند می‌توان گفت سهراب وارد مرحله زندگی زناشویی می شود و باید بتواند زندگی مشترک خودش با آرزو را بسازد که در این بین امکان دارد با مشکل‌هایی مواجه بشود.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

سهراب پدر پولداری دارد که مطمئناً در زندگی وی بی تاثیر نیست.
سهراب همچنان دوست دارد روی پای خود بایستد و بدون حمایت مالی کارگاه خودش را به همراهی دوست هاشم اداره کنند که وی باز هم با مشکلات و گرفتاری‌هایی روبه‌رو می‌شود.

ولی، هاشم در فصل چهارم زندگی جدیدی را شروع می‌کند، که در ادامه باید رابطه خود را با همسر خودش نغمه باز سازی نماید.
از طرفی وی از گذشته خود درس گرفته و احتمال دارد بعضی از بلندپروازی‌های خود را از ذهنش پاک کند.
هاشم کار دشواری در پیش رو دارد و باید اعتمادی را که از میان رفته را باز دوباره کسب کند که کاری خیلی سخت می باشد و باید در این راه از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکند.

موفقیت فیلم خورشید مجید مجیدی در جشنواره فیلم فجر که به موضوع کودکان کار می‌پرداخت و استقبال مخاطبان از سریال از سرنوشت گواه این ادعاست که حوزه نوجوانان و کودکان، حوزه سخت، ولی گیرایی برای ساخت آثار نمایشی است.

 مخاطب خوب «از سرنوشت» در تلوبیون

روابط عمومی سیمافیلم درباره آمار این سریال در تلوبیون نوشت: سید محمدرضا خردمندان با پخش ۶ قسمت از فصل چهارم از سرنوشت در تلوبیون، نزدیک به ۲ میلیون بیننده رسیده است که این میزان مخاطب جای تامل دارد.
این سریال رمضانی شبکه دو سیما که سوژه‌ای خوب و جوان‌پسند دارد، تا لحظه تنظیم خبر بیننده یک میلیون و ۹۰۲ هزار و ۱۴۲ نفری داشته است که متوسط بازدید هر قسمت آن بیش از ۳۰۰ هزار بازدید است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *