دانلود قسمت ۳۹ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 39

دانلود قسمت ۳۹ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 39

دانلود و پخش انلاین قسمت ۳۹ سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم قسمت 39 بازپخش تکرار امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۳۹ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 39

قسمت ۳۹ سریال از سرنوشت

سری تازه مجموعه از سرنوشت این شب ها با بیننده های زیادی مواجه شده است و به شدت مورد توجه قرار گرفته است

مجموعه ازسر نوشت مجموعه داستانی زمان نوجوانی و جوانی دو نقش اصلی، یعنی هاشم و سهراب و ماجراهای زندگی آنان را بیان می‌کند که بازی این دو نقش را دارا حیایی و کیسان دیباج عهده دا سلام می‌باشند.
تمامی چیزها ازهاشم و سهراب، دو پسر بچه بی سرپرست آغاز می‌شود.
آنان زمان بچگی و نوجوانی خودشان را در خانه الیاسی سپری می‌کنند و دوستی آنان آنقدری مستحکم می باشد که برای کنار یکدیگر بودن حاضر می باشند از یکی از آرزوهای بزرگ خود که داشتن خانواده میباشد، چشم بپوشند.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

سهراب و هاشم در این راه با داستان هایی مواجه می‌شوند که ژانر اصلی داستان مجموعه را متشکل می دهد.

در هر حال، هاشم و سهراب که آرزوهای بزرگی درسر دارند، فراز و نشیب‌های زندگی آنها آینده ای گوناگون برای آن دو رقم می‌زند.

با خواندن این خلاصه قصه از مجموعه امکان دارد ناخودآگاه سریال تلویزیونی بچه مهندس در ذهن شما بیاید که قصه آن خیلی شبیه به این مجموعه میباشد، ولی تهیه کننده و کارگردان های مجموعه سرنوشت تاکید نموده اند که به هیچ عنوان این مجموعه از لحاظ داستانک ها، ساختار و…. شباهتی به مجموعه بچه مهندس ندارد.

در فصل نخست این مجموعه مشاهده نمودید که هاشم و سهراب زندگیشان را در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست آغاز نموده و به یک کارگاه ریخته گری می روند و در آنجا مشغول به کار می‌شوند، ولی صاحب کارگاه حقوق آندو را نمی دهد.
در ادامه مجموعه سهراب و هاشم با کمک یک کارخانه دار خوب کارگاه مستقلی را برپا می‌کنند.

روایت با پیش داستانی زیبا شروع شده و مادری را نشان می دهد که بعد از ده سال که به گناه نکرده درگیر زندان شده حالا برگشته است و به دنبال پسر گمشده اش می گردد. بازی خوب میترا رفیع در همان شروع، نظر‌های زیادی را به خود جلب کرده و بستر را برای ادامه داستان هموار می کند. شکل گره افکنی در این سریال با نظمی پیش میرود که مخاطب خود را حاضر در داستان می بیند و به همزاد پنداری می پردازد. بعد از پیش داستان وارد قصه اصلی می شویم که با شروعی جذاب سراغ بچه‌های یک مدرسه رفته و روایت را آغاز می کنیم.

در این سریال با شخصیت بسیار سنجیده آقای خندان مواجه می‌شویم که در یک خانه حدود صد نفر از پسران بی سرپرست و بد سرپرست را تحت حمایت خود درآورده و به آن‌ها اخلاق و منش زندگی را یاد میدهد. بازی بسیار روان و گرم حسین پاکدل نقش را ملموس کرده و با بیننده همراه میکند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *