قسمت سریال از سرنوشت فصل چهارم

دانلود قسمت ۴۱ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 41

دانلود قسمت ۴۱ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 41 همراه با داستان و پخش انلاین بازپخش تکرار قسمت چهل و یکم سریال از سرنوشت فصل چهارم را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت ۴۱ سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت 41

دانلود قسمت ۴۱ سریال از سرنوشت فصل چهارم

سریال از سرنوشت در نظرسنجی نهایی سال 1398 به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی انتخاب شد.
لازم به ذکر است که یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه دو سیما در سال های اخیر سریال بچه مهندس بود که فصل اول آن با استقبال بسیار خوبی روبرو شد اما در فصل چهارم که در ماه رمضان سال گذشته پخش شد، استقبال مخاطبان از آن بود. به اندازه فصل ها قبلی نبود و روند نزولی را طی کرد. کشش موضوع فصل های قبل و یکنواختی سریال از جمله انتقاداتی بود که در فصل چهارم بچه مهندس مطرح شد.
اکنون که فصل چهارم سریال سرنوشت در حال پخش است و توانسته تا حدودی رضایت مخاطبان خود را جلب کند، لازم است عوامل این سریال در نظر داشته باشند که نظر مثبت بینندگان سرمایه ارزشمندی است و در ادامه این مسیر را باید بتوانند ادامه دهند روند رو به رشد سریال به اعتماد آنها پاسخ دهد.

دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

این سریال تلویزیونی در فصل جدید خود در کنار بازیگران اصلی‌اش، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی، ۳ بازیگر جوانِ جدید را معرفی کرده است. مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا ۳ چهره جدید هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر رضا داودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی و شاهو رستمی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *