دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۵ بیست و پنجم 25 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و پنجم 25 از تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین همراه داستان و زمان پخش و دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و پنجم 25

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و پنجم 25

سریال تلویزیونی آتش سرد هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است حضور چهره های محبوب سینما و تلویزیون از جمله مهدی سلوکی و فریبا متخصص باعث شده که این سریال بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

قسمت 25 سریال آتش سرد را اینجا ضربه بزنید تماشا یا دانلود کنید

در روزهایی که بسیاری از کارگردان ها و تهیه کننده های با صدا و سیما همکاری نمی‌کنند و این سازمان با کمبود برنامه و سریال مواجه است پخش سریال آتش سرد می تواند مرهمی بر روی دردهای این روزهای صدا و سیما باشد با وجود این که شبکه نمایش خانگی از رقیبان جدی و مهم صدا و سیما به شمار می‌آید و با پخش سریال ها و برنامه های متنوع گوی را از صدا و سیما ربوده است سریال آتش سرد میتواند این شبها مخاطبان را برای دقایقی سرگرم کند و در مقابل تلویزیون بنشینند.

در خلاصه داستان آن آمده‌است: فرید، پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌ای بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است، متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود…

پخش مجموعه تلویزیونی آتش سرد، به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام به بعد از ماه محرم و صفر موکول شد. آتش سرد محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و یک ملودرام اجتماعی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *