دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۵ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 25

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۵ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 25

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۵ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 25

قسمت 25 سریال شهباز امشب چهارشنبه پخش شد سریال تلویزیونی شهباز را میتوانید در این صفحه دانلود و یا به صورت پخش آنلاین تماشا کنید همچنین میتوانید قسمت های قبلی سریال شهباز را نیز در آرشیو سایت تماشا کنید.

سریال شهباز نسبت به سایر سریالهای تلویزیونی از بیننده های بیشتری برخوردار است در این سریال هنرپیشنه های زیادی حضور دارند که به جذابیت سریال افزوده است.

قسمت 25 سریال شهباز

[قسمت 25 کیفیت 1080p]

[720p]

[480p]

[لینک کمکی]

آقای لفاوی کارگردان این سریال بوده که همیشه نشان داده سریالهای پر بیننده ای را می سازد و از کارگردان های قابل و کاربلد کشورمان است تا به حال 25 قسمت از سریال شهباز پخش شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان شهباز منتشر شده است، می‌خوانیم: «شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است، روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی چرخشی دیگر در پیش دارد.»

در شهباز بازیگرانی چون رحمان باقریان، سیامک اشعریون، مریم سرمدی، رضا داوودنژاد، سیروس همتی، آرش مجیدی و علیرضا آرا به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال شهباز حدود 17 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان شهباز را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال شهباز باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است.

مووضوع سریال

این مجموعه تلویزیونی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آنها سوء استفاده شده و مورد طعمه افراد خلافکار قرار گرفته‌اند، می‌پردازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *