قطعی اینترتت واتساپ و اینستاگرام تادکی ادامه دارد؟

قطعی اینترتت واتساپ و اینستاگرام تا کی ادامه دارد؟

با توجه به حوادث اخیر محدودیت های جدید اینترنت دسترسی به برخی از اپلیکیشن های خارجی از دسترس خارج شده است و به همین دلیل مردم برای کسب و کارهای خود با مشکلاتی روبرو شدند بعد از مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سنندجی اعتراضات خیابانی که به خشونت کشیده شد ستاد امنیت ملی تصمیم گرفت که برای اینترنت ها محدودیت هایی را در نظر بگیرد در حال حاضر اینترنت ملی در شبکه های موبایل فعال بوده اما دسترسی به اینترنت بین الملل همچنان با محدودیت هایی روبرو شده است.

قطعی اینترتت واتساپ و اینستاگرام تادکی ادامه دارد؟

تا چند روز اخیر دولت تلاش کرده که اینترنت جهانی را در ساعات مشخصی در اختیار مردم قرار بدهد ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب به دلیل حوادث اغتششاشات در خیابان اینترنت بین الملل همچنان محدود بماند.

رفته رفته با کاهش اعتراضات خیابانی محدودیت های اینترنت برداشته شده و وضعیت اینترنت به حالت قبل باز خواهد گشت این در حالی است که ایلان ماسک خبر از رایگان بودن اینترنت آزاد استارلینک برای مردم ایران داده بود با آرام شدن برخی از شهرهای کشورمان برقراری اینترنت جهانی پایدار تر خواهد بود و محدودیت ها از بین خواهند رفت در حال حاضر اپلیکیشن های اینستاگرام و واتساپ به عنوان مهمترین پیام رسان های داخلی ایران از دسترس خارج شده اند و حتی با استفاده از فیلتر شکن استفاده از آنها ممکن نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *