قطع آلت تناسلی تنبیه مرد متجاوز هندی +عکس

قطع آلت تناسلی تنبیه مرد متجاوز هندی +عکس

قطع آلت تناسلی تنبیه مرد متجاوز هندی +عکس و جزئیات را در این صفحه ببینید.

دختر 23 ساله هندی آلت تناسلی یک روحانی را بریده و ادعا کرده است که این معلم مذهبی در طول سالیان متمادی به او تجاوز کرده است. این اتفاق در ایالت جنوبی کرلا، رخ داده است. به گفته پلیس این فرد روحانی برای انجام مراسم مذهبی به خانه این دختر می‌رفته است.

قطع آلت تناسلی تنبیه مرد متجاوز هندی +عکس

قطع آلت تناسلی تنبیه مرد متجاوز هندی

پدر این دختر سالهاست که مریض است و مادر وی از این روحانی و مراسم مذهبی وی، برای کاهش آلام روحی خود استفاده می‌کرده است. اما این دختر مدعی است که این فرد روحانی در هر فرصتی برای تعرض به وی استفاده می کرد.

کشور هندوستان همیشه منبع اخبار تجاوزهای جنسی است.
بر اساس گزارشات گفته میشود که، حدود 90 درصد آلت تناسلی این مرد بریده شده است. طبق گفته جراحان بیمارستانی، هیچ راهی برای بخیه زدن آلت تناسلی بریده شده وجود نداشته. اما جراحان موفق شدند از خون ریزی جلوگیری نمایند و هم چنین مجرای ادرار مصدوم را باز نگه دارند.مقامات پلیس گفته‌اند که دختر قربانی این حادثه تجاوزهای جنسی به خود را به مادرش گفته است اما ظاهرا مادرش آن ها را به پلیس گزارش نکرده است.

گفته شده که مادر این دختر بدلیل عدم گزارش این موضوع به پلیس ممکن است با اتهاماتی روبرو گردد.به نظر نمی‌آید که اتهامی متوجه این دختر شود. گفته میشود که کشور هند دارای یکی از بالاترین آمار تجاوز جنسی در دنیا است و بهمین دلیل اتهامات مرتبط با تجاوز در این کشور حساسیت برانگیز است.

منبع اسپوتینگ

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *