فیلم کامل قمه کشی پدر دانش آموز در مدرسه برای معلم (کرج – کمالشهر)

کلیپ قمه کشی و چاقوکشی پدر دانش اموز کرجی بر روی معلم در مدرسه از اتفقات هولناکی بوده که متاسفانه روز گذشته در کماشهر کرج رخ داده است و پدر یک دانش اموز به چاقو و قمه به سراغ معلم امده  و با او درگیر شده است! ضرب و شتم و کتک زدن معلم توسط پدر دانش اموز کرجی بدون شک یکی از فجایعی بوده که روز گذشته در کرج رخ داده است.

فیلم کامل قمه کشی پدر دانش آموز در مدرسه برای معلم (کرج - کمالشهر)

فیلم کامل قمه کشی پدر دانش آموز در مدرسه

فیلم قمه کشی پدر یکی از دانش اموزان در مدرسه ای در کمال آباد کرج در شبکه های اجتماعی منتشر شده که به شدت عجیب و غریب استت! معلم دانش اموزی را به دلیل بی انضباطی از کلاس اخراج کرده است و این دانش اموز به پدر خود تماس گرفته و او را به مدرسه فرا میخواند و این پدر با قمه به جان معلم می افتد که ویدیو مشاهده میکنید.

علت درگیری تنبیه دانش اموز بود!

ویدیویی از ضرب و شتم یک معلم توسط اولیای دانش‌اموز منتشر شده که توجه زیادی جلب کرده است. ویدیویی از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج منتشر شده است. ظاهرا معلم دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن از کلاس بیرون انداخته و اولیای وی نیز به سراغ معلم آمدند.

شغل معلمی با وجود همۀ لحظات و تجربیات شیرینی که برای معلم به ارمغان می‌آورد، چالش‌های خاص خود را هم دارد. انتخاب بهترین روش تدریس و به کارگیری آن در کلاس درس، نحوۀ مدیریت کلاس و مدیریت رفتار دانش‌آموزان، ارتباط مؤثر با شاگردان و والدین آن‌ها، تنها چند مورد از مهم‌ترین چالش‌های شغل معلمی هستند.

اگر چه بسیاری از معلمان معتقدند که شغل خود را به دلیل عشق و علاقه‌ به تدریس و تربیت نسل آیندۀ کشور انتخاب کرده‌اند، اما به هر حال، میزان درآمد معلمان نیز موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که اگر معلم از رفاه کافی برخوردار نباشد و همواره دغدغۀ مشکلات مالی را داشته باشد، نمی‌تواند از تمام انرژی و توان خود برای آموزش و پرورش نسل جوان استفاده کند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. حالا اگه یه دانش آموز را معلمی سیلی بزنه همه جا میگن. باید این مرتیکه را اعدام کنن

  2. عجب حیوونیه بابای بچه..بگو لامصب توکه خودت لاتی بچرو واسه چی فرستادی مدرسه؟بچه میره مدرسه تربیت بشه لات نشه مث خودت مردک نفهم
    هرچند معلماهم یسریاشون خداوکیل مث بابای این بچه رفتار میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا