قیمت مرغ گران شد کیلویی 70 هزار تومان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر 1401

قیمت مرغ گران شد کیلویی 70 هزار تومان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر 1401

قیمت مرغ کیلویی 70 هزار تومان امروز پنجشنبه 21 مهر 1401 گرانی و افزایش مرغ به چه علت بود؟

قیمت مرغ گران شد کیلویی 70 هزار تومان امروز پنجشنبه ۲۱ مهر 1401

قیمت مرغ کیلویی 70 هزار تومان

قیمت مرغ امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ باز هم با افزایش روبرو شد و به قیمت 70 تا 80 هزار تومان به فروش میرسد.

این در حالی است که نرخ مصوب امسال مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ هزار تومان بود اما حالا قیمتی که در بازار وجود دارد با قیمت مصوب اختلاف زیادی پیدا کرده است.

جالب است بدانید که قیمت مرغ در برخی از شهرهای کشور بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان نیز رسیده است.

پایگاه خبری خبرآنلاین در این باره نوشت که از مهر سال گذشته قیمت مصوب مرغ ۲۴۹۰۰ بود که حالا قیمت به دو برابر افزایش پیدا کرده است مرغداران دلیل اصلی گران شدن مرغ را بالا بودن هزینه های تولید مرغ اعلام کردند .

در این باره رضا فزونی مدیر صنف طیور و زنبور عسل و کرم ابریشم جهاد کشاورزی در گفتگو با ایلنا گفته است هیچگونه کاهشی در جوجه ریزی مرغ نداشته‌ایم که تصمیم بگیریم کاهش عرضه و افزایش قیمت داشته باشیم.

ایشان همچنین درباره این که روزانه ۵۰۰ تن مرغ کشتار روز در استان فارس صورت می گیرد هیچ گونه مشکلی در عرضه و تقاضای مرغ نداریم این در حالی است که امروز در استان فارس قیمت مرغ به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان رسیده است ایشان همچنین گفت قیمت کامل مرغ زنده در حال حاضر ۴۵ هزار تومان میباشد که باید بین ۶۵ تا ۶۷ هزار تومان باشد اما سیاست بر این است که همچنان قیمت بر اساس مصوبه قبلی بماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *