تصاویر / رهبر انقلاب لباس گرم پوشید و در مصرف گاز صرفه جویی کرد

تصاویر / لباس گرم رهبر انقلاب برای صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی

عکس / رهبر انقلاب لباس گرم پوشید و در مصرف گاز صرفه جویی کرد رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با لیاس های گرم حاضر شد تا نشان بدهد خود یکی از افرادیست که سعی میکند با پوشیدن لباس های گرم از استفاده بی رویه انرژی خودداری شود.

رهبر انقلاب لباس گرم پوشید و صرفه جویی در مصرف گاز

تصاویر / رهبر انقلاب لباس گرم پوشید و در مصرف گاز صرفه جویی کرد

این تصاویر مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که شخص اول کشور سعی کرده که از به نوبه خود به بهینه انرژی کمک کند و مردم نیز باید همچون ایشان کمک کنند.

لازم به ذکر است که سرمای هوای این روزها نسبت به یک دهه اخیر بی سابقه بوده است و مردم برای گرم کردن خانه خود گار بیشتری مصرف میکنند.

یک کارشناس مرکز کنترل گاز کشور گفت: از اوایل هفته جاری پیک مصرف را پشت سر گذاشتیم و وارد دمای متعادلی شدیم که پیش بینی می کنیم در روزهای آینده ثابت بماند. اما در اواسط هفته آینده دوباره افت دما داریم و افزایش مصرف را پیش بینی می کنیم.

ایزدبخش کارشناس مرکز کنترل گاز کشور درباره آخرین وضعیت مصرف گاز گفت: در حال حاضر حدود 75 درصد گاز تولیدی کشور در بخش های خانگی، تجاری و غیر عمده مصرف می شود و نسبت به ابتدای کار. در ماه، 14 درصد افزایش مصرف در این بخش ها داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر استان تهران با حدود 130 میلیون مترمکعب در رتبه نخست مصرف گاز قرار دارد و پس از آن استان خراسان رضوی با حدود 55 میلیون مترمکعب، استان اصفهان با حدود 44 میلیون و آذربایجان شرقی با حدود 40 میلیون مترمکعب مصرف در این بخش قرار دارند. .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *