فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)

فیلم شکنجه و ضرب و شتم آرمان این روزها دل هر بیننده ای را به درد می اورد پسر جوانی که در خیابان توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد این ویدیو بازتاب زیادی داشته است و بسیاری از رسانه های کشورمان به آن پرداخته اند.

شکنجه آرمان علی وردی

فیلم شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی در خیابان توسط اغتشاشگران در خیابان و ضرب و شتم و حمله به این بسیجی در اکباتان که او را به شتم مورد ضرب و شتم دادند و کلیپ او در شبکه های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از مردم به آن واکنش نشان دادند ویدیو دلخراش از شکنجه و ازار شهید علی وردی در اکباتان تهران دل هر بیننده ای را به درد می اورد هر چند که گفته میشود قاتلان او دستگیر شده است .

این پسر جوان متولد 1380 بوده که به همراه گروهی از بسجیان پایگاه برای مقابله با معترضان به اکباتان آمده بود که در درگیری توسط اغتشاشاگران اسیر میشود.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی (18+)

فیلم کامل لحظه شهادت شهید آرمان علی وردی

خبرگزاری حوزه با انتشار ویدیویی اعلام کرد که ای آرمان علی وردی توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده است.

در این ویدیو پسر جوانی نشان داده میشود در حالی که برهنه است سر و صورتش زخمی است این خبرگزاری میگوید که این اخرین ویدیو از این جوان بسیجی بوده که سپس او را مورد ضرب و شتم قرار میدهند که بعد از انتقال به بیمارستان به شهات میرسد.

آرمان علی وردی متولد 1380 بوده و از طلبه های بسیجی بود او در سن 21 سالگی در تهران در درگیری با معترضان به شهادت رسید.

آرمان علی وردی طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران به شهادت رسید.

او طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود.

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

در تهران هم جمعیت تجمع کنندگان در تئاتر شهر ۲۰ نفر تخمین زده می شود. تجمعات چند ده نفره مشابهی در خیابان آزادی نزدیک دانشگاه شریف، خیابان کارگر شمالی و میادین فلاح، انقلاب، هفت تیر و بهارستان شکل گرفت. در برخی نقاط اغتشاشگران سطل زباله آتش زدند و ترافیک ایجاد کردند.

نتایج حاصل از مطالعات نظری و میدانی در حوزه اغتشاشات شهری در ایران نشان میدهد خشونت گرایی معترضان و سایر افراد حاضر در صحنه، نقش تعیینکننده ای در بروز و توسعه ناآرامیهای شهری و مدیریت آن دارد و این عامل میتواند پدیده طبیعی رفتار های جمعی اعتراض آمیز را به سمت یک بحران جدی امنیتی سوق دهد. این مقاله به منظور ارائه راهکارهای علمی و کاربردی در مدیریت وکنترل خشونت گرایی افراد در صحنه اغتشاشات شهری، با رویکردی روان شناختی به بررسی پدیده رفتار های جمعی اعتراض آمیز میپردازد و به منظور ارائه روشهای تاثیرگذاری بر خشونت گرایی معترضان و سایر افراد حاضر در صحنه، ابتدا مفاهیم مطرح در این زمینه و دیدگاههای موجود در طبقه بندی این پدیده را مرور میکند و پس از ارائه تحلیلهای مرتبط با علل خشونت گرایی اغتشاشگران و بحث در زمینه ابعاد روان شناختی مقابله و تاثیرگذاری بر جمعیت اغتشاشگر، به ارائه پیشنهادهای کاربردی در این زمینه میپردازد.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

کلاس درس و حوزه‌اش که تمام شد بعد از گپ و گفت با هم کلاسی ها راهی مسجد محل شد، تا طبق قرار قبلی برای مقابله با آشوبگران راهی شوند، به مسجد که رسید یکی از بچه های مسجد آرمان را دید او را گوشه مسجد نشاند و شروع کرد به مباحثه، یواش یواش دوستان دیگه هم کنار هم جمع شدند و گعده شکل گرفت، چند ساعتی را مشغول مباحثه بودند.

اطلاع دادند که در خیابان اکباتان آشوبگران شلوغ کاری کردند، آرمان و مابقی دوستان گعده را تمام کردند و با موتور خودشان را به اکباتان رساندند، تعدادی مشغول شعار دادن بودند، افرادی هم سطل زباله ها را آتش زده و وسط خیابان وارونه کرده بودند.

آرمان با تعدادی از بسیجی ها برای آرام کردن فضا پیش می رود، تعدادی از آشوبگران از پشت بام ساختمانی شروع به پرتاب سنگ و اشیاء دیگر می کنند، به ناچار بر می‌گردند.

آرمان کتاب ها و عمامه خود را توی کیف گذاشته بود، کیف را روی دوش گذاشت و با بچه ها خداحافظی کرد و رفت، می‌خواست از آشوبگران عبور کند که هم اطلاعاتی از تعداد آنها کسب کند و هم بعد از آن خود را به پایگاه برساند.

تعدادی از رفقا مجدد برای متفرق کردن آشوبگران جلو رفتند که یکی از نیروهای بسیج توسط اشیائ که از بالای ساختمان پرتاب می شد مجروح شد، او را به عقب کشاندن و از آنجا هم به بیمارستان منتقل شد.

در طرف دیگر تعدادی آشوبگر به چهره و ریش آرمان شک کردند، جلوی او را گرفته، بسیجی؟! آرمان جواب نداد، یکی کیف آرمان را می‌کشد و با خود می برد، کیف را که باز می‌کند کتاب حوزه و عمامه را می بیند، داد می زند آخونده، آخونده؛ دور آرمان حلقه می زنند، یکی با سرعت از دور نزدیک می شود و لگد می زند و چند نفر مشغول کتک زدن می شوند.

شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی اکباتان

عکس و تصاویر شهید آرمان علی وردی

آرمان را با خود می برند جلوتر، پیراهنش را در می آورند و با لگد به شکم و سر و صورتش می زنند و فحش می دهند، یکی می گوید به مقدسات و نظام و رهبری فحش بده تا رهایت کنیم، آرمان مقاومت می کند و چیزی نمی‌گوید.

مقاومت آرمان در برابر تاکید آشوبگران مبنی بر اهانت به مقدسات باعث می شود خشونت آنها بیشتر شود و هر بار که آرمان سکوت می کند ضربات محکم تری می زنند، آرمان بی هوش می شود و رهایش می کنند و می روند.

رفقای آرمان سر می رسند و او را به بیمارستان می برند، پدر آرمان می گفت: ضربات زیادی را به آرمان زده بودند، کتف، دماغ و سرش را شکسته بودند، هیچ جای سالمی در بدنش نمانده بود. دکتر گفته بود ضربه سختی به سرش وارد شده و فقط توانسته با دستگاه چند ساعت زنده نگهش داره.

«آرمان علی وردی پیش از این دوست داشت به سوریه برود»، این را پدرش می‌گوید و ادامه می دهد: چرا او را شهید کردند، آدمی نبود که به دیگران ظلم کنه، همیشه مدافع حق بود، رشته مهندسی می خواند ولی به خاطر علاقه ای که به حوزه داشت از دانشگاه انصراف و رفت طلبه شد.

واکنش ها

+ سگهای گرسنه ای ک سگهای خارج نشین بهشون فلفل تندی دادند بوسیله فضای کثیف مجازی بوی استخون مردار نزاشت ک تحمل ادم خوبا روکنن میخوان مث خودشون کثافتاروبیارن داخل اونا اونجا واق واق میکنن برگردن اول بایدهمجاکثیف شه مث خودشون تابتونن برگردن جای پاک ازارشون میده فرزند رضا شاه دماغ وپیرزن عجوزه فرح ،عمرسگم داره حیوون

+ایشالا با اولیاءالله محشور بشه، هزار ماشاالله به آقایی و مرامش. 🇮🇷😘✌
دشمن حقیرتر از اونه که بفهمه داره به لعنت ابدی خدا گرفتار میشه.
این خونهای پاک، فراموش نخواهند شد.
جماعت ضد دین و عشق فحشا، تصورشون از خدا چیه؟؟؟
نادونای عشق گناه و معصیت، لحظه مرگ چه حسی خواهند داشت؟؟؟
هزار بار خوشا به حال شهدا.
… و أن تجعلَ وفاتی قتلاً فی سبیلک

+ آقای ناشناس ، متاسفانه در این روزها فقط و فقط نیروهای امنیتی وسط میدان در حال برطرف کردن آشوب و اغتشاش هستند و مسئولین سیاسی ، تکیه بر کرسی ریاست خود زده و هیچ راهکاری برای ، آرام کردن فضای کشور ندارند ، سرکوب و کشتار به تنهایی جواب نمیدهد!!!
مگر نشنیدید که حکومت وهابی عربستان گفته بود باید جنگ را به داخل ایران کشید و فقط با تحریک جامعه و مزدورانشان نشسته اند و تماشای صحنه را میکنند ، یک شعری هست که میگه ( چو در لشکر دشمن است اختلاف * تو شمشیر خود را بِنِه در غلاف) اکنون وهابی ها و دشمنان دور و نزدیک از اینکه عده ای جوان توسط دشمن تحریک شده اند و داخل کشور تنش ایجاد شده با دُمبشون گردو میشکنند که ، ایران را آشوب کردیم ، قطعاً اگر کسی از اغتشاشگران هم آسیب ببیند یا کشته شود ، مثل جنگ عراق نیست که دوست و دشمن جایگاهشان معلوم بود و سرکوب خشن و حساب نشده ، نتیجه اش این است که از خانواده هایی که فرزندشان آسیب ببیند و یا کشته شود نمیتوان انتظار داشت همچنان از صمیم قلب حکومت را دوست بدارند و مدارا کنند و حتماً دشمن داخلی برای کشور درست میکنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر تهران حتما معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد تا مطالبه شهروندان عزیز تهرانی پاسخ داده شود.

فیلم کامل لحظه شکنجه و شهادت شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی اکباتان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

105 نظر

  1. فدای مظلومیتت بشم

  2. ای گند بزنن به اون زن زندگی آزادیتون ، گند بزنن یه برای اون توی کوچه رقصیدناتون ، آشغالا ، شما بهتونتون حجابه

    • دل دیدن فیلم رو نداشتم خاک لعنتشون کنه الهی
      خدا خودش جواب این وحشی گری هاشون رو بده
      داعشی وطنی ننگت باد

    • سید امیر موسوی

      خداوند نابود کنه امثال این تازه ها را ان شاءالله

  3. شهادتت مبارک داداش آرمان
    ممنون تو و امثال تو از چادر من حمایت میکنین

    • لعنت به شرف نداشتتون بی غیرتای داعش صفت،
      به کوری چشم ناپاکتون چادر میپوشیم، حجاب میگیریم و با جونمون از وطنمون و رهبرمون دفاع میکنیم

  4. باید این ولدالزنا ها را گیر بیارن و اینکار یا که با این بنده خدا کردنا صد برابرشا با خودشون و خونواده های حرامزادشون بکنن

    • گرفتنشون
      ولی از داغ ما کم نمی کنه

    • جمع کنید این آشوبگرای داعشی صفت رو ! بسه مماشات و رافت اسلامی .. مگه اینا چیزی از اسلام سرشون میشه که اسلامی باهاشون رفتار کرد . جمع کنید این کثافتا رو ادب کنید . زدن این همه جوون بدردبخور و پاک ازین مملکت کشتن . لعنت خدا بهتون ، ایشالا خدا لعنت تون کنه خیر نبینید تو زندگی تون . انسانیت داره به کجا میره…

  5. بنظر من هیچوقت اینستاگرام و واتساپ نباید وصل بشه عامل فساد و جنگ نرم هست یه چیزی ک فیلتر باشه برای دین اسلام خوبه راهتون درسته دولت ایران ک دشمن را اعصبانی کرده موفق باشید ایشون هم خدابیامرزتش

  6. سعید رضایی

    یه عده هرزه مملکت رو بهم ریختن ،خدا لعنتتون کنه ،شماها باید دنبال پدراتون بگردین ببینین کیه

  7. احتمالا حروم زاده بودن داعشی های وطنی این جوان پاک شکنجه دادن ببین کور خوندین مملکت بدیم دست شما مفسدا

  8. داعشی های ازخدابی خبرای جوان بی گناه رامظلومانه وغریبانه به شهادت رساندندمنتظردست انتقام الهی هستیم خدانابدنتان کنندای ازحیوانها پست تر

  9. بنده ی خدا

    لطفا فیلم را شطرنجی بگذارید.
    گمان نکنید که شهدا مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند…

  10. یه سری اراذل و اوباش عیاش داعشی حروم لقمه به اسم آزادی دارن هر گوهی که دلشون می خواد می خورند و مردم هم میگن اینا مردم معترضند. نه اینا بی شرفهای داعشی وطنی هستند و باید به سزای اعمال وحشیانشون برسند.

  11. اینهمه بچه کشتن جنازشم نشون احدی ندادن بعدجالبه میگن یا سکته کرده یاخودکشی یاقرص خورده یه نفر رو نمیگن ما کشتیم.اینم رفته جلوی تظاهرات رو بگیره زدنش بااحترام دفنش کردن.چرا اینو نبردن تو یکی از شهرستانای دورافتاده دفن کنن.یا فقط مرگ واسه همسایه خوبه ؟؟؟؟

    • چون هنوز یه ارزن عقل تو کله مون مونده که چیزی ک با چشم میبینیم رو انکار نکنیم و چیزی ک میشنویم از کسانی ک پولشون رو از کفتارها میگیرن و به ریش من و تویی ک حرفاشون رو انقد راحت باور میکنیم میخندن، رو باور نکنیم.

    • اکه منظورت دفن مهسا امینی هست
      اون خانم رو به خواست خانواده خودش بردن زادگاهش دفن کردن
      ظاهراً از از خبرهای روز بی خبری

    • زنی از زنان ایران

      شما یک سر به پزشکی قانونی بزن، مدارک فوت همه ی افراد اونجا موجوده، جواب تمام سوالاتت رو میگیری و نیازی به اتهام زنی به ماموران امنیتی کشور نیست.
      قبلاً هم از این اتفاقات می‌افتاد که جونی با مصرف مواد مخدر یا الکل یا … خودکشی کنه، ولی در این ۴۰ روز اخیر، هر کی هر جور از دنیا رفت، رو، بدون داشتن مدرک و فقط با هک فکری از طرف اینترنشنال سعودی و بی بی سی انگلیسی که هدفی جز اغتشاش و آشوب و تجزیه ایران قوی ما نداشتند، گوش کردین و همون سخنان بدون دلیل رو تکرار کردین!!!! اندکی فکر کنین. تمام افرادی که این مدت با عمل یا حرف یا سکوتشون، آتش بر جان این کشور انداختن، در شهادت همه‌ی این عزیزان و ۱۵ شهید شاهچراغ، سهیم اند.

    • فدایی سید علی

      خون این جوونای مظلوم و رهرو راه مولاشون امام حسین ع گردن شماها هم هست که کار این از خدا بی خبر هارو تایید میکنید
      بترسید از روزی که باید جواب بدیم
      حق کاملا مشخصه
      فقط وقتی گوش ها و شکمها با حروم پر بشه دیگه حرف حق رو نمیشنوننمی‌شنون

    • امثال توی نادان مملکت رو ریختید بهم ، فعلا که شما آشوبگرای لعنتی همه آدمای خوب رو قلع و قمع کردید خدا نگذره ازتون ، اون مهسا که خودش مُرد ، این لعنتیا که همه را کشتند ، پس سر قبر تو خاک کنن همه را

    • یکم دقت کنی می‌بینی خود اونا که زدن فیلمش رو با افتخار پخش کردن کسی بخواد تکذیب از هر وری هم بکنه نمی تونه

    • علتشو نمی تونی بفهمی چون از دایره درکت دوره.

    • متنفرم از امثال شما؛ من اصلا تو این مدت همچین کلمه ای به کار نبردم، ولی دیگه خسته شدم از دستتون، شما هم یکی هستی مثل اینا که این بچه رو کشتن.

  12. بهزاد تقی زاده

    خیلی از حیوانات وحشی هم به همنوعان خود این کار را انجام نمی دهند ، این وحشی ها چه حیواناتی هستند که به یک انسان بیگناه و تنها و غریب رحم نکردند ، خون این افراد زندگی و آخرت شما را نابود خواهد کرد

  13. قطعا اونایی که اینکارا رو میکنن تقاصش رو پس میدن. هستیم و می‌بینیم. خدا بزرگه،

  14. خدالعنتتون کنه انشالله ، انشالله تیکه تیکه بشین که جوون مردمو به این روز انداختین ، شهادتت مبارک
    و کاش کاش شماهارو میشناختم بخدا با چاقو تیکه تیکه تون میکردم ، تا با جوونای بسیجی ما که حافظ امنیت این اب وخاکن این کارو نکنید
    بمیرم برا دل مادرش با دیدن این تصاویر چه میکشه
    حرام زاده های زنا زاده منتظر بدترین انتقام باشین

  15. کامران قهرمانی

    خون این جوونها گردن سیاسیون فاسد اصلاح طلب که حتی از اشوبگر خوندن این دواعش اکراه دارن

  16. لعنت بهتون بیا ،بعد همینا میگن داعش چه کارا که نکرده، بی شرفا شما روی داعشم سفید کردین، آخه یه آدم بی دفاع چرا باید اینکار و باهاش بکنید؟! خدا رحمتش کنه، خوش به سعادتش

    • اون بی شرف هرزه ایی که داره زر میزنه رو دوست دارم گیرش بیارم جرش بدم یعنی دلش برای یه آدم غریب نسوخته که همینجوری بهش ضربه میزنن کاش گیر بیوفته همین جوری کتک بخوره تا بمیره

  17. #آرمان علی وردی

    بمیرم واسه مظلومیتت و قربون اون شجاعتت، فقط خاک بر سر اونایی که شعار زندگی و آزادی این وحشی های داعشی رو باور میکنن! ضمنا اگه خواستین بدونین مرد یعنی چی به استقامت این جوون دهه هشتادی تو دست یه مشت حروم زاده بدتر از داعشی خوب نگاه کنید!

  18. شهادت اقا ارمان مبارک. خدایا اگر امام زمان هم بیاد این منافقان و اغتشاشگران لیاقتشو ندارن! همونطور که به رهبر عزیزمون توهین میکنن. تاریخ داره تکرار میشه! محجبه ها قدر خودتون رو بدونید مول بانو حضرت زهرا که جلو نابینا حجاب کرد قدر خودتون رو بدونید زیبایی خودتون رو فدای پوچ نمیکنید. شما شجاعیید و جسورید که زیباییتون محفوظ مونده.

    • جوان ایرانی

      روح همه شهدا غریق رحمت اللهی .
      این شورشیا یه مشت بیشرفن که باید ادب بشن .
      فقط کافیه آقامون لب تر کنن ، اینا که چیزی نیستن بزرگتراشونو از اونور آب زیر پا لِه میکنیم .
      لبیک یا حسین ع

  19. زن ، عفت، افتخار بجای زن ، هرزگی ازادی! مرد، غیرت ، اقتدار

  20. خداوند زنان هرز خیابانی را لعنت کند!!!

  21. خداوند مردان بی غیرت بی ناموس رالعنت کند و ایران را از این کثافتهای حرومزاده پاک گرداند!!!!

  22. واقعا این فیلم از جلوی چشمام کنار نمیره😭الهی به حق اربابت امام حسین خدا به زمین گرم بزنه همشونو، چجوری دلشون اومده😭یاصاحب الزمان خودت به داد دل مادرش برس که بعد از دیدن این فیلم نمیتونه زندگی کنه.این حیوونارو پیدا نکردن؟

  23. امیرحسین

    همیشه لباس طلاب آغشته به خون بوده
    یکی چیزی شهادت این شهید را متمایزمیکند
    مظلومیت شهید و شباهت شهادت ایشون با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه است
    یکی با سنگ یکی با …
    اونایی که دور ایستادن هم تا سزا میگند
    عجب گودالی شد روضه اکباتان شب چهارشنبه

  24. برای امنیت

    تف به ذات ناپاک و جنس خرابشون … توی خواب ببینن با این لجن بازی ها و مسخره بازی هاشون بخوان کشور رو بگیرن ما کم جانباز و اسیر ندادیم برای این خاک و امنیت کشورمون هزار مرتبه بدتر شکنجه های وحشیانه شدند ولی از کشور و اسلامشون دست برنداشتن ،ما هستیم! زیادهم هستیم! به کوری چشمشون تا اخرین نسل و اولادمون رو هم فدای امنیت و ارزش های این کشور می کنیم نمی زاریم حتی توی خوابشون ایران رو مثل سوریه ببینن حزب الله هم القالبون اوناییم که این جنایت رو مرتکب شدن فکر نکن به همین راحتی زدند و حتک حرمت کردن و در رفتن نه توی هرسوراخ موشی که قایم شده باشن پیداشون می کنن به فجیح ترین حالت ممکن به درک واصل می کنن تا درس ابرت بشن برای همه خائنای بی رگ و ریشه و حرومی که دستاشون به خون تک تک این شهدا آغشتست

  25. کاش همه ما این بصیرت رو داشته باشیم که درک کنیم بجز ما ایرانیها هرگز دشمنای ایران یا دوست نماهای ایرانی دلشون برای ما و ملت ما بسوزه..کاش نزاریم یه عده بیگناه جونشون رو سر نادانی های یه سری غرب زده از دست بدن ..نخواهیم مستعمره غرب و آمریکا و صهیونیست و آل سعود بشیم..از فرهنگ و اصالت ایرانی دفاع کنیم

  26. همچین داعشی هایی میخوان ازادی بیارن…
    حرموزاده تر از شمرو یزدیدن

    • زنی از زنان ایران

      هنوز این حرام لقمه های از خدا بی خبر، قدرت بدست نگرفتند، اینقدر وحشی و غاصب هستند. اگر خدای ناکرده قدرت بدست بگیرند، تک تک مردم ایران رو سلاخی خواهند کرد. تک به تک

  27. خدا لعنت کنه این قوم ظالم رو
    به کدامین گناه این جوان کشته شد

  28. از خون جوانان وطن لاله دمیده
    ای جان الان میفهمم که اگر کسی رو غریب گیر بیارن به صورت میزنن علی اکبر امام حسین رو هم همین جوری گیر انداختن

  29. شهادت افتخار ماست
    مرگ بر منافق وطن فروش
    این انقلاب مجانی به دستمون نیومده که به این راحتیا به شما آشغالها تقدیم کنیم.

  30. به خدا قسم اگر قرآن می گه حجاب نه برای بهشت اجباری و نه برای محدود و سختی دادن به زن برای امنیت زن در برابر این هرزه های پست تر از حیوان و برای تربیت پسرانی همچون شهید آرمان هست که حاضرند شکنجه شوند ولی زنان جامعه آش در امنیت باشند ای کاش قبل بیرون آمدن از حریم منزل کمی به عاقبت نوع پوششمون بیندیشیم با

  31. مار ز خون مترسان که در خون شناوریم….از حرم خونین تا پیگر خونین علی وردی شاهدیم. این بز دلان که نه حرم میشناسد نه طفل سغیردر پس کوچه و خلوت و شب فتنه و انش بپامی کنن خنجر بحر ملت مکشند!!! اینها توفالهی همان داعش هستنند

  32. این ها یه مشت داعشی از خدا بی خبرن. آرمان برادر شهید ما، راه و مسلک و مسیری هست که تو براش جوون دادی را ادامه می دیم. همراه ولایتیم و نمی گذاریم ایران به دست بدخواهان بیفته. جانم فدای اسلام و قرآن و رهبرم

  33. خدا نابودتون کنه که شعار آزادی میدهید ولی حتی پابند به شعار خودتون نیستید ، آزادی ، یعنی آزادی عقیده برای همه نه فقط توی بی شرف اراذل که مسامحه و صبوری مردم و جامعه ، باعث شده با جون مردم و جوونهاشون ، بازی و تفریح کنید و هیچ کس حتی بی حجابشم تو جامعه ای تبدیلش کردید به حیات وحش ، احساس امنیت کنه …

  34. در کودتای ۲۸ مرداد زمان شاه هم فاحشه ها به سرکردگی پری بلنده و لاتهای شعبون استخوانی با تظاهرات و اختشاش شاه رو برگردوندن
    متاسفانه بعضی از خانمها و دختران جوان متوجه خطرهایی که در آینده متوجه اونها میشه نیستن . اگر مملکت بهم بریزه همه این دختران و زنها رو خواهند فروخت به قیمت‌هایی باور نکردنی . در افغانستان زن هر عدد ۳۰۰ تومان توسط طالبان فروخته می‌شد

  35. ننگ بر شما خوک صفتا کثافتا امثال این هرزه هارا باید انداخت توی آتیش کسایی ک خوشی های الکی واقعی دنیا چشماشونا کور کرده…مسولا نباید کوتاه بیان الهی تموم اغتشاش گرا توی آتیش بسوزن

  36. یک عده هرزه و رذل که مشکلشون با اسلام هست و وحشی ترین انسانهای تاریخ باید نامگذاری بشن اینطور به جوانهای پاک و با غیرت ما تعرض میکنن
    اه این جوانها دامن مادرتون رو بگیره

  37. بازگشته از راه پلید

    دیدید چه کردن اینجوری بخاطر عقایدش تو خیابون شکنجه کردنش . چادر از سر زن و ناموس مردم کشیدن …. فردای ازادیشون همینه
    منم فریب خورده بودم تو این اغتشاشات دستشون برام رو شد

    • زنی از زنان ایران

      الهی شکر که این حرام لقمه های بی وطن رو شناختی. بازگشتت مبارک هم وطن

  38. خفه شو فقط حیوون . فرق بین مردن و سقط شدن کسی که میاد آمبولانس و بانک و ماشین آتش نشانی رو آتش میزنه و اغتشاش می‌کنه و یک مشت هرزه که تا نصف شب با پسرا داران توی جامعه خرابکاری میکنند با کسی که از کشورش دفاع می‌کنه و اینطوری با مظلومیت و شکنجه شهید میشه . بی صفت شماها که میگید ماها متمدن هستیم برو فیلم شکنجه ی این پسر 21 ساله رو ببین .هر چند شماها کورید و حرامزاده . شماها رو نباید دیگه بیشتر از این باهاتون کنار اومد باید مثل سگ کشتتون

  39. دواعش وطنی را بکشید چون ریختن خونشان از داعش غیروطنی مهم تراست

    • آشغال عوضی !مث سگ ترسو هستید .توی نجس که این حرفو میزنی میدونی در قتل او شریک هستی ؟ بی وجدان کجای عالم اینطور به نامردی و با قساوت کسی رو میزنند ؟؟ جز شما قرمساق ها کجا یافت میشه ؟

  40. خون علی وردی پرونده این داعشی را درهم میپیچد انشاالله

  41. ترو خدا انتقام این شهید مظلوم رو بگیرید

  42. روحش شاد خدا به پدر ومادرش صبربده .خدا لعنت کنه قاتلانشو.

  43. تو را نگذارید دل طاقت دیدن ندارد.اون خانم و همراهانش حق داشتند اینگونه به سر این جوان بیارن مگه میشه گفت گرگ حق نداشت انسان را بدرد خصلت گرگ ها همین است.خون شود دلی.کور شود چشمی آن خانم وهمراهنش را بشناسد همین کار را به سر تک تک آنها نده.مدیون است آن عزیزی انسانی که آن خانم وهمراهانش را بشناسد به مأمورین امنیتی معرفی نکند.وحشی تر از آن گرگ های وحشی کسانی هستند این گرگها را برای محاکمه تحویل بگیرن اما حکم معدوم کردن این حیوانات را ندهد.مطمئن باشید حیواناتی که دست به چنین اقدام وحشیانه ای زدن حاضر نیستند بیایند بگویند ما بودیم زیرا خودشان می دانند ما ملت از خودشان خشن تر هستیم می دانند حمایت خانوادگی از آنان جای خود حتی ارتش آمریکا از آنان حمایت کند قادر نخواهند بود جلوی خشم ما ملت را بگیرن.مسئواین امنیتی ومحاکم قضایی ببینند چگونه گرگهای وحشی در دادگاه ها خود را میش معرفی می کنند اینگونه در بین امت دست به جنایت می زنند.

  44. خدایا اگه قابل هدایت هستن هدایت کن، هدایت کن ،هدایت کن… اگه هم نه نابود کن دشمنان اسلام رو.خدایا مهربون ای کاش من هم لایق شهادت بودم .چ خوب گل چین هستی خدای من … خوب های مان مانند شهید آرمان رو می بری.
    بد به حال ما اگه نتوانیم راه شهدا رو ادامه بدهیم و خون پاکشان رو پایمال کنیم.
    وای اگه رهبرم حکم جهادم دهد … ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

  45. لعنت به آشوبگران بد به حالشون وای به حالشون دنبا و آخرشون رو جهنم کردند ؛
    شهادتت مبارک مرد الهی دنیا لیاقت تو را نداشت حق تو بهشت و همنشین شدن با اهل بیت بود
    دست ما رو هم بگیر

  46. روحت شاد ای جوان

  47. خدا لعنت کنه داعشی های وطن فروشووو
    تا آخر پای انقلابیون میمونیم
    وبا چندتا ارازل وحشی وبی عفت ولی غیرت و بی‌ناموس و بی خانواده نمیزاریم امنیت مملکتمون به خطربیافته .
    یکی نیست به این وحشیا بگه هرچی ادامه بدید ما مقاوم ترمیشیم وبیشتر پای انقلاب میمونیم پس تلاش بیخود نکنید .
    ماملت امام حسینیممممم
    ماملت شهادتیممممممم

  48. خدا لعنت کنه داعشی های وطن فروشووو
    تا آخر پای انقلابیون میمونیم
    وبا چندتا ارازل وحشی وبی عفت وبی غیرت و بی‌ناموس و بی خانواده نمیزاریم امنیت مملکتمون به خطربیافته .
    یکی نیست به این وحشیا بگه هرچی ادامه بدید ما مقاوم ترمیشیم وبیشتر پای انقلاب میمونیم پس تلاش بیخود نکنید .
    ماملت امام حسینیممممم
    ماملت شهادتیممممممم

  49. امیرمهدی

    زن ، عفت، افتخار بجای زن ، هرزگی ازادی! مرد، غیرت ، اقتدار

  50. روحش قرین آرامش و آمرزش الهی
    آرمان هم مثل بقیه بچه های اعتراضات کشته شد .

  51. جانم فدای رهبر

    خدا لعنتتون کنه،کثافتای بی شرف،

  52. این کار که چند نفر بریزن روی یک نفر و بزننش فقط از یک حرامزاده برمیاد
    اون زن فاحشه اگر این کار با بچه تو بکنن حیوان داعشی

  53. خوش بحالت آقا آرمان …نشون دادی که اگر اخلاص باشه شهادت خودش میاد سراغ انسان! تو تو کارهات و درس خوندنت و کارهای فرهنگی مسجد و آموزش نوجوون های مسجدی و … اخلاص داشتی و مزد این اخلاصت رو گرفتی ..دمت گرم عزیزم .پسر گلم منو شفیع باش در روز تنهایی مان !1 شهادتت مبارک عزیزم

  54. هرکی اینکار و کرده دمش گرم

  55. مملکت صاحب و قانون نداره این ها چیکاره هستن که باید جلوی مثلا اغتشاش و بگیرن همین ها ناامنی اوردن
    هرچند نوشته من و منتشر نمیشه ولی زمان بالاخره همه چیز و مشخص میکنه

  56. بمیرممممم برای مظلومیتت که این کثافتا اینجوری شهیدت کردن😭😭😭😭😭😭😭😭😭 الان که تو اون بالا راحتی اونان ک قراره عذابببب بکشن

  57. امام عزیزما فرمود:”بکشید ما را،ملت ما بیدارتر میشود”

  58. ان شاء الله منافقین به زودی با ظهور آقا امام زمان از این کره خاکی محو بشن
    روحت شاد پسر خوب

  59. حرفای جیره خورها رو فقط نشون میدین .یک عده ای که از این حکومت به نون و نوایی رسیدن .یک عدهای که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه اونم با سهمیه به پست ها و حقوق های کلان رسیدن بایدم مخالف معترضا باشن .منم جونه 39 ساله که هنوز نتونستم ازدواج کنم شغلمم یک کارمند شرکتیه که هر سال تهدید به عدم قرار داد میشم و باید چندین برابر کار کنم که آخر ماه 6 تومن حقوق بگیرم .چرا کسایی که این طلبه عوضی زده لت و پار کرده نشون نمیدین؟ چرا وحشی گری های بسیجی ها رو نشون نمیدین.فقط مظلوم نمایی میکنید مردم با چشم خودشون دیدن که چجوری همین بسیجی ها با اسلحه و باتوم و شوکر به جون مردم معترض میوفتن.ظلم هیچوقت پایدار نبوده .این طلبه که مثلا شهید شده به نون و نوایی میرست خانوادش ولی اون معترض تا قیامت باید تاوان پس بده. درد مردم حجاب نیست درد مردم گرانی افسار گسیخته.بی عدالتی و فقره این معترضان دیگه به خط آخر رسیدن دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارن.شما میخاین همه مردم مثل اینا باشن که محاله

  60. جالبه که توی گذاشتن نظرات اینجا هم سانسور هست، خسته نباشی دلاور سانسورچی

  61. خدا الهی لعنت کنه این آشوبگرای هرزه آشغال را ، اگه دست من می دادند شما آشغالها را به خدا تیکه تیکتون می کردم که با جوان با حیای کشورمون این کار رو نکنید

  62. ما همه مدیونیم به این شهدا و باید تلاش کنیم تا این خون ها به ثمر برسند و درخت اسلام به بار بشینه .
    عده ای با خونشان درخت اسلام را آبیاری می‌کنند و مابقی افراد باید مواظب ابن درخت باشند .
    با آب زلال و گوارا که همین خون های پاک هستند درخت اسلام رشد میکند پس باید تلاش و همت ما هم پاک و خدایی باشه تا این درخت زودتر به ثمر برسد.
    به امید ظهور.

  63. نریمان جعفری

    تسلیت میگم برای مادر و پدر و برادرانش و تمام ایران
    کشتن این مظلوم عزیز عین حسین عزیز است

  64. خدا لعنتشون کنه که به این طفلکی رحم نکردن.بیچاره پدر و مادرش که جونشونو این طوری از دست دادن.ادم دلش به درد میاد.تو رو خدا عوامل این ظلم و جنایت و زودتر دستگیر کنید

  65. هعی خدا، وضعیت رو ببین

  66. چون تواینمدت باچشمانمون دیدیم ایناچقدروحشین ولی درمورد اونا فقط ادعای رسانه های معاندبود ومطمئناهم همینطوره.مادیدیم پلیسو اتیش زدن.دیدیم باچاقوگردنشوبریدن.ولی اونا کسی روکه تصادف کرد ومدرکم هست میگن مامورا کشتن و صدها مورد دیگه.پس منطقی باشیم

  67. عادل حقیقت طلب

    والا ما که بچه اکباتان. هستیم و همه و همه دیدن داستان یه چیز دیگه بود
    اما یه جوری تعریف کردی که ادم دلش بسوزه
    نه عزیزم
    ایشون باتوم به دست بود و پشت موتور
    داشتن مردم رو میزدن که پیاده شد و یک نفر رو زیر باد کتک با باتوم گرفتن میخواستن ببرن با خودشون که مردم به سمتشون حمله کردن و این از قافله عقب افتاد و زدنش
    یک درصد از داستانی که سر هم کردی به این ماجرا ربطی نداره
    همونطور که داستان مهسا و سارینا و همه و همه رو درست کردید
    میدونم که سانسور میکنی اما اگر ذره ای شرافت مونده نشر بده

  68. هزار بار بمیرم و زنده بشم نمیذارم مملکت بیفته دست شما داعشای وطنی .. کثافتا
    جوون پاک مملکت رو زدید کشتید
    هدفتونم هیچی جز فساد نیست .
    ایشالا آه ی ملت دامنتون رو تو این دنیا میگیره
    تقاص ریختن خون این شهید رو هم اون دنیا پس می دید

  69. چند تا مظلوم دیگه رو باید بکشن تا یه عده از خواب غلفت بلند شن ؟
    جواب مادر این بنده خدا رو چی می خواید بدید ؟
    لعنت به اونایی که با شعار های الکی مردم رو در برابر هم قرار میدن

  70. شهادتت مبارک لعنت بهشون با زن زندگیشون هرزه های داعشی

  71. الهی اون پای لعنتیت که میزنی به کمر این جوون زنده باسی و کرم بیفته و ذره ذره مجبور شی گوشتش را ببری .وحشی حروم زاده

  72. شهادتت مبارک اقا ارمان
    دعا کن هرچی مرد بی غیرت وزن بی حیا هست نسلشون منقرض بشه
    دعا کن برای ما مث شما عاقبت بخیر
    دعا کن تقاص خونتو بتونیم بگیریم

  73. مصطفی باقرزاده

    برادر شهیدم، سلام ما را به ارباب بی کفن برسان و دعایمان کن که مرگ ما نیز با شهادت رقم بخورد.

  74. آرمان بمیرم برات غریب بودی خدا لعنت کنه سلبریتی های خائن رو
    الان علی دایی و کریمی سکوت کردن احمق های داعشی

  75. جناب مدیر سایت ظاهرا جنابعالی یکی از مواجب بگیران بیت هستی که فقط نظرات موافقان نظام در معرض دید همگان قرار میدی

  76. بیشرف های هیچی ندار لات کوچه های خلوت هستید اون عاقبت بخیر کردید خودتون بیچاره هم توی این دنیا هم اون دنیا

  77. #آرمان عزیز

    آرمان بمیرم برای مظلومیتت که دست حرام لقمه ها افتاده بودی، ۷۰ تا حیوون پست به یه انسان بی گناه، چقدر مقتدرانه و شجاعانه پای‌ آرمانت ایستادی و تمام بدنت را این خبیث ها تکه تکه کردند، طوری که مادرت هم می گفت این آرمان نیست، آنقدر این نامردا بدنت را شکنجه داده بودند که حتی دوستانت هم نمی توانستند پیکر پاکت را شناسایی کنند، حتی با انتقام گرفتن هم از این خبیث ها، داغ دل ما آرام نمی شود، جهنم هم برای این افراد پست کم هست

  78. خداوند رحمتش کند و همنشین مولایمان علی علیه السلام گرداند و اما در این میان تا کنون جدای از اغتشاشگران تفکر و اقدام عملی به نان شب مستضعفانی ملیونی که زیر بار گرانی هر روز له میشن کرده اید ؟ به همان شهدای وطن قسم به آه مادران داغ دیده ی شهدای وطن قسم دیگر طاقت گرانی را نداریم با چه زبانی و در کجا و به چه شکلی بگوییم شما و خدایتان و وجدانتان قاضی 😔

  79. واقعا به مسلمون بودنمون شک میکنم ،خدایا این پسر مظلوم بی گناه بود ،حقش این نبود

  80. لعنت بر قاتلانت آرمان
    لعنت بهشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *