فیلم لحظه کشف نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه ونک

فیلم لحظه کشف نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه ونک

فیلم لحظه کشف نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه ونک همراه با جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

فیلم لحظه کشف نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه

هنوز چند روز از خبر پیدا شدن یک نوزاد در سطل زباله نازی اباد نگذشته بود که روز گذشته نوزاد دیگری در ونک پیدا شد که به حال خود رها شده بود.

فیلم لحظه کشف نوزاد رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه ونک

محمد نصیری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشورمان درباره این خبر می گوید که متاسفانه بازهم یک نوزاد در محدوده خیابان ونک مقابل شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که بعد از پیدا شدن آن تحت مراقبت قرار گرفت مردم از طریق گریه های نوزاد متوجه شدند که او در کنار خیابان رها شده است و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و به بیمارستان منتقل شد این نوزاد دختر بوده و در حال حاضر در یکی از بیمارستان های شهر تهران تحت درمان قرار گرفته است

چند روز پیش نوزاد پسری در محله نازی آباد درون یک سطل زباله پیدا شد که به بیمارستان منتقل گردید اما این نوزاد به عفونت های داخلی مبتلا شده است و به دلیل رعایت نشدن مسائل بهداشتی او در حال حاضر با عفونت دست و پنجه نرم می کند.

کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین با تلاش و دلسوزی در حال درمان نوزاد هستند اما با توجه به اینکه کودک به جهت طی مراحل و روند درمان قابل ترخیص نیست فعلاً تحویل او به بهزیستی به تعویق افتاده است.

در میان فاکتورهای متفاوت مشکلات اجتماعی، معضل نوزدان سرراهی به یکی از تلخ ترین مسائل روتین زندگی شهری تبدیل شده که هرچند وقت یکبار با انتشار خبر پیدا شدن کودک سرراهی و یا پیکر بی جان نوزادی بیگناه در کوچه و خیابان عواطف انسانی را جریحه دار می کند.

نمونه های مختلفی از پیدا شدن نوزدان سرراهی در سطل های زباله بیمارستان ها، گوشه خیابان و یا مکان های پرتردد منتشر شده که بارزترین آن ها دوقلوهای معروف در یکی از بیمارستان های بندرعباس، نوزاد در آستانه جان دادن در جزیره هرمز بود یا پیکر بی جان نوزادی که پاهایش قطع شده در گوشه یکی از پارک های شهر خوراک حشرات شده بود.

اخیرا نیز تصاویری از رهاسازی نوزدای در یکی از پارک های ساحلی بندرعباس منتشر شده که بنا به گواه شاهدان عینی این نوزاد در کنار ساحل با حضور کادر درمانی متولد شده و با تمام وسایل بهداشت و درمانی زایمان بر روی شن های خیس ساحل رها شده تا در نهایت کارگران شهرداری و فضای سبز این مکان با جسم بی جان نوزاد روبرو می شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. با این گرانی های عجیب وغریب که ویران کننده خانواده هاست در آینده نه چندان دور شاهد سیل عظیمی از کودکان بی سرپرست خواهیم بود که پدر ومادرهایشان به دلیل فقر آنها رها کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *