فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب

فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب

فیلم / لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا را ببینید امکانات عجیب و غریب لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا که همه را شگفت زده کرد.

فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب

لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید

لشکر 101 هوابرد ارتش ایالات متحده برای اولین بار در 80 سال گذشته در بحبوحه تنش های فزاینده بین روسیه و ائتلاف نظامی ناتو به رهبری آمریکا در اروپا مستقر شده است. واحد پیاده نظام سبک با نام مستعار «عقاب های فریاد» برای استقرار در هر میدان جنگی در جهان در عرض چند ساعت آموزش دیده و آماده نبرد است.

 سی بی اس به معاون فرمانده لشکر، سرتیپ جان لوباس، و سرهنگ ادوین ماتیدس، فرمانده تیم رزمی تیپ دوم، با هلیکوپتر بلک هاوک برای یک پرواز یک ساعته تا لبه قلمرو ناتو پیوست تنها در حدود سه مایلی مرز رومانی با اوکراین رفتند.

از لحظه ای که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تهاجم تمام عیار خود به اوکراین را در 24 فوریه آغاز کرد، نیروهای وی از شبه جزیره کریمه، منطقه اوکراینی که مسکو به طور غیرقانونی کنترل آن را در سال 2014 به دست گرفت، به سمت شمال پیشروی کرده اند. برای بیش از هفت ماه، نیروهای روسیه تلاش کرد تا در امتداد سواحل دریای سیاه با هدف تصرف شهرهای بندری کلیدی اوکراین به منطقه خرسون فشار بیاورد .

فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب

این تهدید، بسیار نزدیک به قلمرو ناتو در رومانی، به همین دلیل است که یکی از زبده‌ترین لشکرهای حمله هوایی آمریکا با تجهیزات سنگین به این منطقه اعزام شده است.

لوباس به سی بی اس گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم. ما یک قابلیت منحصر به فرد، از قابلیت حمله هوایی خود به ارمغان می آوریم… ما یک نیروی پیاده نظام سبک هستیم، اما باز هم، ما آن تحرک را برای هواپیماها و حملات هوایی خود به همراه داریم.»

همچنین ببینید هتل مرسی ملاذ قطر مخصوص تیم ملی آمریکا 

گلوله های تانک و آتش توپخانه واقعی بود. هدف از این مانور بازسازی نبردهایی بود که نیروهای اوکراین هر روز علیه سربازان روسیه در آن سوی مرز می‌جنگند. بازی‌های جنگی بسیار نزدیک به آن مرز، پیام روشنی برای روسیه و متحدان ناتو آمریکا است، که ارتش ایالات متحده اینجاست.

فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب فیلم / لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا را ببینید تصاویر امکانات عجیب و غریب

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *