لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟ +عکس استوری فارسی

لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟ +عکس استوری فارسی

لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟ +عکس استوری فارسی لوکا ماکووییچ ستاره سابق یوونتوس را در این صفحه ببینید.

لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟ +عکس استوری فارسی

لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟

لوکا مارکووییچ ستاره سابق تیم یونتوس در استوری اعلام کرد که تصمیم دارد به زودی به پرسپولیس بپیوندد! این استوری باعث تعجب بسیاری از هواداران پرسپولیس شد این در حالیس که این تیم سهمیه جذب بازیکن خارجی را پر کرده است و دیگر نمیتواند بازیکن خارجی جذب کند! شاید یحیی گل محمدی بخواهد که قرارداد یکی از بازیکن خارجی خود را فسخ کند و با ماکوویچ قرارداد امضا کند.

در حال حاضر هیچ خبر قطعی منتشر نشده است و صرفا گفته میشود این فوتبالیست در حال مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس است.

لوکا مارکوویچ به پرسپولیس پیوست؟ +عکس استوری فارسی

لوکا مارکوویچ متولد ۱۹ فوریه ۲۰۰۰ بوده و مهاجم وسط اهل صربستان است. او در تیم یوونتوس عملکرد بسیار خوبی داشت و در بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود.

در حال حاضر قیمت مارکوویچ حدود ۳۳۰ تا ۴۰۰ هزار یورو است و می‌توان گفت که پرسپولیسی‌ها برای جذب این بازیکن با مشکل مالی روبرو نخواهند شد.

مارکوویچ در استوری خود نوشت: با تشکر از همه هواداران برای حمایت‌های شما، امیدوارم که به زودی خبرهای خوبی برای شما بیاورم، ارتش سرخ.

پس از رسمی شدن قرارداد یک ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس تا حدود زیادی خیال هواداران سرخ‌پوشان پایتخت از بابت حضور یک مهاجم هدف خارجی و باکیفیت در این تیم راحت شد، اما با توجه به درخواست گل‌محمدی برای حضور یک مهاجم خاجی دیگر در پرسپولیس هنوز گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص برخی گزینه‌های مد نظر سرخ‌ها شنیده می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *