آغاز مانور اینترنت ملی یا اینترانت (اینترنت ملی) در ایران آذر 98

ماجرای آغاز مانور اینترنت ملی یا اینترانت در ایران آذر 98

آغاز مانور اینترنت ملی یا اینترانت در ایران (آذر 98) که در شبکه های اجتماعی منتشر میشود را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که گفته میشود قرار است که اینترنت جهانی را در کشور قطع و اینترنت ملی را جایگزین کنند و گفته شده که برای این کار فردا قرار است که برای مدتی اینترنت کشور قطع شود و یا از ساعت 12 شب تا 7 صبح در این بازه زمانی مانور انجام بدهند.

آغاز مانور اینترنت ملی یا اینترانت (اینترنت ملی) در ایران آذر 98

ماجرای آغاز مانور اینترنت ملی یا اینترانت در ایران (آذر 98)

اما این خبر کذب بوده و درست نیست بلکه ماجرا از این قرار است که اینترنت استان گیلان که بعد از اعتراضات 25 آبان قطع شده بود حالا برای وصل کردن آن مشکل پیدا کرده که قرار است فردا سه شنبه 18 آذر به مدت 24 ساعت قطع شود تا زیرساخت های لازم برای اینترنت دیتا بازسازی شود.

در این  اطلاعیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه برای ایرنا نمابر شده ، آمده است:  به اطلاع مشترکان می رساند جهت برگردان ارتباطات دیتای استان گیلان ، تمامی ارتباطات اینترنت و اینترانت این منطقه مخابراتی در بامداد روز سه شنبه از ساعت  یک بامداد  تا شش صبح قطع خواهد شد

 گیلان دارای ۳۱۶ هزار و ۵۲۸ مشترک اینترنت پهن باند ثابت می باشد که  شامل ۳۰۴ هزار و ۱۲۷ مشترک در بخش خانگی می شود.

هم اینک استان گیلان با داشتن بالغ بر دو میلیون و ۶۷ هزار مشترک تلفن همراه اول و یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۸۷ مشترک ایرانسل دارای رتبه چهارم در ضریب نفوذ  تلفن همراه در کشور است در مجموع ضریب نفوذ تلفن همراه در گیلان بیش از ۱۵۱ درصد است.

منبع ایرنا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *