فیلم اسیدپاشی شهریار روی سه زن در ورزش صبحگاهی شهرک مریم

فیلم اسیدپاشی شهریار روی سه زن در ورزش صبحگاهی شهرک مریم

انتشار 08 دی 1400 – Study time 3 minutes

ماجرای اسیدپاشی شهریار روی خانم های ورشکار +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم اسیدپاشی شهریار روی سه زن در ورزش صبحگاهی شهرک مریم

ماجرای اسیدپاشی شهریار

روز گذشته در شهرک مریم شهریار سه خانم جوان در حال ورزش صبحگاهی بودند که مرد جوانی اقدام پاشیدن اسید بر روی آنها می‌کند و سپس متواری می شود .

به گفته این سه زن مرد اسیدپاش دارای ماسک بوده و یک پالتوی بلند بر تن داشته است.

این مرد جوان از پشت سر به خانم ها نزدیک شده و محتویات یک بطری که اسید بوده بر روی صورت آنها خالی کرده است و سپس متواری شده است

بعد از اسیدپاشی داوری غیبت این سه زن با فریاد مردم را از ماجرا باخبر کردند در بررسی های اولیه نشان می دهد که یکی از زنان از ناحیه پشت پا و دیگر از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید شدند.

سرهنگ مهدی سرپناه رئیس پلیس شهریار با اعلام این خبر گفت در تحقیقات گفت در تحقیقات اولیه با شناسایی هویت اسیدپاش مشخص شد که او دچار مشکلات روحی و روانی بوده است این اتفاق در بوستان شهرک مریم شهریار رخ داده است.

بر اساس این گزارش، مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم ها اسید می پاشد و سپس متواری می شود.

خوشبختانه به دلیل لباس های ضخیمی که تن خانم ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و شاهدان حاضر در صحنه می گوید فقط یکی از آنها به دلیل سوختگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *