ماجرای امیرطاها سیرجانی و تجاوز و زنده زنده سوزاندن +فیلم و عکس

ماجرای امیرطاها سیرجانی و تجاوز و زنده زنده سوزاندن +فیلم و عکس

ماجرای امیرطاها سیرجانی و تجاوز و زنده زنده سوزاندن +فیلم و عکس او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای امیرطاها سیرجانی و تجاوز و زنده زنده سوزاندن +فیلم و عکس

ماجرای امیرطاها سیرجانی

امیرطاها پسر 18 ساله سیرجانی روز گذشته توسط جند اراذل و اوباش ربوده شد و بعد از تعرض جنسی بر روی او بنزین ریخته و او را زنده زنده آتش زدند.

این اتفاق 18 آذر 1400 در سیرجان رخ داد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورمان به همراه داشته است.

به گفته صاحبه سوپرمارکت پسر جوانی به صورت عریان و سوخته خود را به سختی به سوپرمارکت رساند و از آنها درخواست کمک کرد راننده های جاده و همچنین صاحب سوپر مارکت با دیدن وضعیت جسمانی او به شدت شگفت زده شده و آمبولانس را خبردار کردند.

آمبولانس بعد از دقایقی به سوپرمارکت آمد و او را به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه او بعد از رسیدن به بیمارستان بر اثر سوختگی بسیار زیاد جانش را از دست داد.

ماجرای امیرطاها سیرجانی

ماجرای امیرطاها سیرجانی و تجاوز و زنده زنده سوزاندن +فیلم و عکس

امیرطاها قبل از فوت گفته بود که چند ارازل اوباش او را ربوده و بعد از تعرض جنسی او را سوزاندند.

شهاب در زندان دستور داده بود او را شکنجه کنند

صاحب سوپرمارکت می گوید وقتی که امیر طاها خودش را به مغازه ما رساند تلفن همراه او زنگ خورد که بعداً مشخص شد فردی در زندان کرمان به نام شهاب دستور آزار و اذیت و سوزاندن امیرطاها را به دوستانش داده بوده است .

امیرطاها بعد از اینکه در بیمارستان بستری شد شکایت خود را تنظیم کرد اما شش روز بعد به دلیل ضخامت اوضاع جسمی‌اش جانش را از دست داد.

ماجرای از زبان امیرطاها قبل از مرگ

امیرطاها قبل از فوت در طرح شکایت خود که صورت جلسه شده است، به ماموران گفت :«روز حادثه در یک قهوه خانه در سیرجان بودم و وقتی از آنجا بیرون آمدم دو نفر از اهالی شهر را دیدم که با ماشین جلوی من را گرفتند.می خواستم از کنار ماشین رد شوم که به زور من را سوار کردند و با تهدید به من می گفتند باید مشروب بخوری.قرصی را هم در مشروب پودر کردند.گیج شده بودم و یکدفعه متوجه شدم در بیابان هستیم.یکی از آن دو نفر با مشت به صورتم کوبید و من را کتک زدند و بعد هر دو نفر به من تجاوز کردند.بعد هم بنزین روی سرم ریختند و من را آتش زدند.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. لعنت به شرف نداشته شون . خدایا ادم چقد بی رحم و سنگدل . مجازات اعدام برا این جانیا کمه باس هزاران بار داخل اتش انداخت و بیرون اوردنشون. از مسئولین محترم قضایی خواهشمندیم اشد مجازاتو برا این جانیا در نظر بگیرن

  2. انشاله هرسه این کثافتا روبگیرن همین بلا رو سرخودشون بیارن بیشرفای بی ناموس

  3. فردین ورمقانی

    خوبه

  4. فردین ورمقانی

    خوبه عالیه

  5. فردین ورمقانی

    آدم بوده اینقد بی رحم وبی شرف باشه اینارو باید سنگ باران بکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *