ماجرای جنجالی فروش نوزاددر فضای مجازی

ماجرای جنجالی فروش نوزاد در فضای مجازی را به همراه جزئیات خبر و تصاویر در ادامه در این قسمت از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای جنجالی فروش نوزاد در اینستاگرام

اخیرا در فضای مجازی شاهد تصاویری بودیم که یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام تبلیغ فروش نوزادان می‌کردند که این امر سبب واکنش‌های بسیار زیادی از سوی کاربران فضای مجازی بود این پیج در اقدامی زشت و ناپسند نوزادان چند ماه یا کودکان چند سال را در قبال گرفتن پول های میلیونی واگذار می‌کرد این اکانت تصاویری از کودکان را به اشتراک می گذاشت و بر روی آنها قیمت خرید و فروش تعیین می‌کرد و حتی پس از تصاویری از پیام رضایت خریداران را در استوری خود منتشر می‌کرد این عمل زشت در فضای مجازی باعث شد واکنش‌های زیادی را از کاربران این شبکه به همراه داشته باشد این اقدام را غیر انسانی دانستند.

ماجرای جنجالی فروش نوزاد در اینستاگرام

در پی این اقدام پلیس فتا وارد ماجرا شد،

دستگیری عامل فروش نوزادان در فضای مجازی

رئیس پلیس پایتخت:
🔸فردی که اقدام به انتشار آگهی فروش چندین نوزاد در فضای مجازی کرده بود ساعاتی پیش از سوی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
🔸در گام اول سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند که این افراد سه نوزاد را در فضای مجازی به فروش رسانده بودند.
🔸دو نوزاد که به مبالغی حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون توسط این افراد به فروش رفته بودند شناسایی شده و یک نوزاد دیگر هنوز پیدا نشده است.

بیشتر ببینید: ماجرای تجاوز و قتل در جنگلهای مازنداران 

ماجرای جنجالی فروش نوزاد

صفحه ای که با عنوان واگذاری نوزاد و بچه در اینستاگرام فعالیت می کرد، بعد از اطلاع رسانی کاربران در شبکه های اجتماعی، تمام پست هایش را پاک کرد.

فروش نوزاد در اینستاگرام

 

ماجرای فروش نوزاد

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا