کشته شدن دو جوان در شهریار

فیلم کشته شدن دو جوان موتور سوار در شهریار + جزئیات کامل

ماجرای فیلم کشته شدن دو جوان موتورسوار در شهریار توسط پلیس را به همراه جزئیات خبر و فیلم حادثه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای فیلم کشته شدن دو جوان موتور سوار در شهریار

در روزهای گذشته خبری مبنی بر کشته شدن دو جوان در شهریار با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در فضای مجازی در حال انتشار میباشد این اتفاق در ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد روز جمعه سی و یکمین روز از مردادماه سال 99  رخ داد که مأموران کلانتری منطقه رباط کریم ده حین گشت زنی در محدوده استحفاظی کلانتری با یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک مواجه شدند که پس از بررسی سریع و اقدام و استعلام‌پلاک آن متوجه شدند که این موتور سیکلت سرقتی می باشد.

فیلم کشته شدن دو جوان موتور سوار در شهریار + جزئیات کامل

شرح ماجرا

در پی اعلام سرقتی بودن این موتورسیکلت ماموران بلافاصله به سرنشینان آن دستور ایست دادن اما سرنشینان موتورسیکلت بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که ماموران نیز در تعقیب و گریز را ادامه دادند.

وقتی مأموران در این تعقیب و گریز متوجه فرار این دو جوان شدن برای نگه داشتن موتورسیکلت اقدام به تیراندازی می‌کنندناگهان  یک تیر پس از برخورد به آسفالت زمین و کمانه کردن به یکی از اعضای سرنشین موتورسیکلت برخورد میکنه و در پی این اقدام راننده موتور سیکلت تعادل خود را از دست می‌دهد و موتور واژگون میشود.

بیشتر ببینید: خودکشی پسر کنکور ریاضی + فیلم 

کشته شدن دو جوان توسط پلیس

سریعا این جوان به مراکز درمانی انتقال داده میشود اما  متاسفانه باعث کشته شدن یکی از سرنشینان موتورسیکلت میشود در پی این خبر خبرهای ضد و نقیضی در فضای مجازی به گوش رسیده است که ماموران با این دو ضرب و شتم کردند  و آنها را با ضرب گلوله به قتل  رساندند که این خبر هیچگونه صحت و سقمی ندارد.

فیلم کشته شدن دو جوان موتور سوار در شهریار + جزئیات کامل

متأسفانه سرنشین موتورسیکلت مسروقه بر اثر این حادثه جان باخت و راکب نیز که دچار مصدومیت شده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار خانچرلی؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران نیز بلافاصله پس از این اتفاق، دستور رسیدگی سریع و صریح به این پرونده را صادر کردند.

سرقت موتورسیکلت مذکور در کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد تهران به ثبت رسیده بود همچنین یادآور می‌شود که اخبار منتشرشده در رسانه‌های معاند مبنی کشته شدن این دو نفر به دلیل بی‌توجهی به درخواست گواهینامه توسط پلیس، شلیک مستقیم به بالا تنه این افراد و ضرب و شتم آنها توسط پلیس کاملاً کذب بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

بعد از این حادثه بسیاری از شبکه های معاند ماهواره ای درباره این خبر سیاه نمایی زیادی کردند و باعث شدند حواشی زیادی به وجود آید این شبکه ها با مصاحبه با برخی از اعضای خانواده این دو نفر سعی کردند که علت مرگ انها را تیراندای عمدی و قتل نشان بدهند.

حالا این خبر در گوگل به عنوان ترند تبدیل شده و بسیای را درگیر خود کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. همه متنایی که درمورد این دوتا جوون نوشتی دروغه خیلیا اونجا شاهد ماجرا بودن دهن اونا رو چطور میخوای ببندی

    • اخه ساده لوح کدوم پلیس احمقی بخاطر گواهینامه به کسی تیراندازی میکنه،،البته دختری و از قوانین بکارگیری سلاح خبر نداری،بهتره بری این حرفو به بابات بزنی و بگی دونفر رو بخاطر نداشتن گواهینامه با گلوله کشتن تا ببینی چطوری بهت میخنده،،اگه قرار بود بخاطر گواهینامه به کسی تیراندازی کنن روزی هزار نفر کشته میشدن،،،خخخ،،،فکر کردی اینجاهم عین امریکاس که طرف چراغ قرمز رو رد کنه پلیس یک خشاب تو سر و سینه ش خالی کنه،،،خدایی شما نباشید ما به کی بخندیم،،،،راستی یادم رفت چه خبر از البانی؟؟؟هوا خوبه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *