ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند +عکس پیام ها و چت های بیرانوند

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند +عکس پیام و وویس و چت های بیرانوند

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند و عکس پیام ها و چت های بیرانوند برای صدف الماسی دختر جنجالی اینستاگرامی را در ادامه ببینید.

علیرضا بیرانوند یکی از فوتبالیست های پر حاشیه کشورمان است او در چندسال اخیر در شبکه های اجتماعی همیشه سوژه ای برای وایرال شدن را به دست کاربران داده است حالا یکی از دختران فعال در شبکه های اجتماعی ادعایی کرده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است بیرانوند که این روزها در جام جهانی فعالیت دارد حواشی پیرامونش به وجود اوررده که شاید تمرکز او را در جام جهانی به هم بریزد.

دختری به نام صدف الماسی با انتشار اسکرین شات هایی مدعی شده که بیرانوند به او پیام هایی برای دوستی ارسال کرده است.

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند +عکس پیام ها و چت های بیرانوند

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند درباره این اسکرین شات اعلام کرد که این تصاویر فتوشاپ هستند و وکیل او به زودی پیگر شکایت از رسانه هایی که بدون بررسی اقدام به انتشار کرده اند خواهد شد.

این روزها علیرضا بیرانوند در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی را به وجود آورده است زمانی که یک مدل اینستاگرامی به نام صدف الماسی اسکرین شاتی از چت های علیرضا بیرانوند را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و باعث شد برای این دروازه بان جنجال زیادی به وجود بیاید.

این دختر جوان همچنین ویس های که علیرضا بیرانوند برایش ارسال کرده بود را منتشر کرد.

ماجرای صدف الماسی و علیرضا بیرانوند +عکس پیام ها و چت های بیرانوند

البته چند سال پیش علیرضا بیرانوند چنین کاری را با یک مدلینگ دیگر انجام داده بود که در نهایت باز هم لو رفت و حسابی خبرساز شد.

علیرضا بیرانوند که این روزها در تیم ملی ایران برای مسابقات جام جهانی در قطر حضور پیدا کرده است فضای بسیار سنگین علیه او در شبکه های اجتماعی به وجود آمده است.

همچنین ببینید:

پست فیفا برای بیرانوند در اینستاگرام به زبان فارسی +فیلم
فیلم بلندترین پرتاب دست علیرضا بیرانوند که در کتاب گینس ثبت شد
عکس همسر علیرضا بیرانوند و ماجرای ازدواج علیرضا بیرانوند

بی تفاوتی علیرضا بیرانوند به حوادث اخیر به کشور یکی از مهمترین دلایلی بوده که کاربران فضای مجازی از او انتقاد دارند.

صدف الماسی یکی از چهره های پرطرفدار در اینستاگرام بوده که فالوور های زیادی داشته و در اینستاگرام به تبلیغ لباس و لوازم آرایشی می پردازد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. بیرانوند کیه که ملت بخواد برای واکنش به حوادث اخیر ازش انتظار داشته باشه..‌بعدشم چون قبلا بوده الانم هست.تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها..یه بچه دهاتی هوس بازه

  2. این بلاگر کثیف که‌ معلوم‌ نیست از کجا و چقدر پول گرفته تا تو چنین موقعیت حساسی تمرکز این بازیکنو به هم بزنه خودش از همه کثیفتره که با کسی که میدونه متعهله وارد رابطه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *