ماجرای قتل آریانا لشکری توسط پدرش در نورآباد ممسنی

ماجرای قتل آریانا لشکری دختر ۱۶ ساله نوجوان توسط پدرش در نورآباد ممسنی

ماجرای قتل آریانا لشکری توسط پدرش در نورآباد ممسنی

ماجرای قتل آریانا لشکری دختر 16 ساله نوجوان توسط پدرش در نورآباد ممسنی همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

ماجرای قتل آریانا لشکری توسط پدرش در نورآباد ممسنی

مسیح علینژاد یکی از چهره های ضدانقلاب خبر ااز قتل یک دختر نوجوان به نام آریانا لشکری توسط پدرش را منتشر کرده است و مدعی شده پدر این دختر او را با گلوله به قتل رسانده است درباره علت قتل این دختر نوجوان گفته شده که حرف و حدیث های که همسایه هاو آشنایان برای او بیان کرده اند میباشد.

درباره جزئیات قتل اطلاعاتی نیز توسط این خبرنگار ضدانقلابی و خارج نشین بیان شده که نمیتوان به آن استناد کرد .

این دختر ۱۶ ساله که «آریانا» نام داشت، به دنبال اختلافات خانوادگی با پدر به خانه مادربزرگ رفته بود اما پدر او درحالی که عصبانی بود با اطلاع از اینکه دخترش از خانه خارج شده، پس از برداشتن اسلحه شکاری به خانه مادر خود رفته و پس از بحث و جدل با دخترش، در نهایت او را با شلیک یک گلوله به قفسه سینه، به قتل رسانده است.

پس از بازداشت این مرد ۴۳ ساله، وی ضمن اعتراف به جرم خود اظهار کرد: قصد کشتن دخترم را نداشتم. آریانا فرزند بزرگ من بود و یک دختر ۱۲ ساله دیگر نیز داریم اما مدتی بود که با دختر بزرگم بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده بودیم. آن روز بر سر همین اختلافات آریانا به خانه مادرم رفت و من هم نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم و با اسلحه شکاری خودم به آنجا رفتم تا او را بترسانم. واقعاً قصدم کشتن دخترم نبود اما بی‌اختیار شلیک کردم و مرتکب قتل دخترم شدم.

چند پیش بود خبر قتل دختر اهوازی به نام غزل حیدری توسط همسرش در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخت و تا چند روز مورد بحث کاربران شبکه های اجتماعی بود.

قبل از آن نیز چند خبر قتل ناموسی دیگر در فضای مجازی توجهات را به خود جلب کرده بود و حساسیت افار عمومی درباره اینگونه اخبار افزایش یافت.

قتل های ناموسی که بیشتر به دلیل تعصب و غیرت های سنتی رخ میدهد بیشتر در غرب و شمال کشور اتفاق می افتد.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. بله دیگه قوانین مزخرف ما اجازه میده پدر به راحتی فرزندش رو بکشه بعد هم هزار بهانه و دلیل بیاره … دختری که بدست پدرش کشته میشه بیانگر این است که در خانه پدری امنیت نداره و از وجود یه پدر روانی رنج میبرده … دختر کشی و زن کشی در جوامع مسلمان مساله ای عادیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *