ماجرای قتل حبیب داوود استاد تاریخ و دخترش مریم داوود در تهران +عکس

ماجرای قتل حبیب داوود استاد تاریخ و دخترش مریم داوود در تهران +عکس

ماجرای قتل حبیب داوود استاد تاریخ و دخترش مریم داوود در تهران +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای قتل حبیب داوود استاد تاریخ

روز گذشته در گلستان یکم تهران افرادی ناشناس با اسلحه به یک خودروی ال 90 حمله کرده و پدر و دختری را با شلیک 5 گلوله به قتل رساندند!

ماجرای قتل حبیب داوود استاد تاریخ و دخترش مریم داوود در تهران +عکس

هنوز درباره انگیزه و علت قتل خبری منتشر نشده است. این پدر و دختر اصالتا لبنانی بوده و عرب زبان بوده اند که روز گذشته به قتل میرسند.

یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت با ارائه جزئیاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران اظهار کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول ۵۸ ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود ۲۷ ساله در خودرو ال ۹۰ سفید در حال حرکت بودند.

وی افزود: شیوه قتل و یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده ۴ تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند.

وی در پایان گفت: به دلیل اینکه کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده و یا موتورسوار می‌تواند حرکت کند فرد موتورسوار از طرف پیاده رو شلیک کرده و با موتور فرار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر این حادثه در حادثه ۲۱ شب گذشته در حوالی گلستان یکم در خیابان پاسداران تهران رخ داده است که تحقیقات در این باره ادامه دارد و اخبار تکمیلی مجدد اعلام می‌شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *