ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود (خفه کردن و زدن رگش)

ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود (خفه کردن و زدن رگش) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود

یک زن سنگدل در اقدامی وحشتناک کودک ۵ ساله ای به نام ژیار را که فرزند خوانده اش بود خفه کرده و بعد از زدن رگ دستش او را از بلندی به پایین پرتاب کرده است.

این خبر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های کشورمان به همراه داشت

ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود (خفه کردن و زدن رگش)

این زن بعد از این اقدام سعی میکرد با گریه و زاری ناراحتی خود را از مرگ این پسر نشان بدهد تا پلیس به او شک نکند

اما پلیس آگاهی به اولین کسی که مشکوک شد این زن بی رحم بود و بعد از بازجویی از او با اعترافات ضد و نقیضی این زن ماجه شد

سرهنگ آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره می گوید نامادری این پسر گفته است حدود یک سال پیش با پدر ژیار ازدواج کرده و از اینکه ژیار را به خانه ما بیاورد مخالفت می‌کرد و به همین دلیل پدرش ژیار را به نزد پدربزرگ و مادربزرگش سپرد ولی بعد از مدتی گفت که می‌خواهد او را به نزد ما بیاورد

این زن گفته است وقتی که ژیار را به خانه آورده دیگر به من توجه چندانی نمی کرده و همیشه به پسرش محبت می کرد و همین باعث شد که من حسادت بورزم و به فکر نقشه باشم که این پسر را به قتل برسانم

این زن ژیار پنج ساله را به یک باغی برده و دستش را جلوی دهان بینی او می‌گذرد تا جلوی تنفس او را بگیرد و وقتی که این پسر بچه بی حال شد با چاقو رگ دست او را می‌زند و در باغ او را رها میکند.

ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود (خفه کردن و زدن رگش)

اما بعد از چند ساعت مجددا به باغ بازگشته و متوجه می شود که ژیار جانش را از دست داده است و برای اینکه کسی به او شک نکند پسر را به بالای بلندی برده به پایین پرتاب می‌کند.
سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می‌کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جان باختن او می‌شود، سپس برای صحنه سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می‌کند تا مرگ ژیار ۵ ساله را یک حادثه جلوه دهد.

همچنین ببینید:

قتل حدیث دختر 11 توسط پدرش خوی قتل به دلیل صدای بلند تلویزیون +عکسقتل دختر 11 توسط پدرش به دلیل صدای بلند تلویزیون +عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار ۵ ساله در حالی قربانی حسادت و کینه توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

خودکشی مادر ژیار

وی با بیان اینکه قاتل ۳۱ ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار ۵ ساله نیز زمانی که وی تنها یک سال و نیم داشته خودکشی می‌کند و تا روز‌های پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می‌کرده است.

ماجرای قتل ژیار 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود (خفه کردن و زدن رگش)

سرهنگ آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره‌های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می‌رسد می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا