ماجرای پخش شربت مسموم در اسدآباد همدان در شب تاسوعا +فیلم

ماجرای پخش شربت نذری مسموم در اسدآباد همدان در شب تاسوعا +فیلم

ماجرای پخش شربت مسموم در اسدآباد همدان در شب تاسوعا +فیلم

پخش شربت مسموم در اسدآباد همدان در شب تاسوعا همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید

حادثه عجیب در روز تاسوعا در یکی از روستاهای همدان به نام اسدآباد افتاده که باعث مسمومیت تعداد زیادی از مردم شده است گفته می شود که پخش کردن شربت مسموم در اسدآباد همدان باعث شده که تعداد زیادی از اهالی این روستا به خصوص کودکان دچار مسمومیت شدید شده و به بیمارستان مراجعه کردند.

پخش شربت مسموم در اسدآباد همدان

خانواده این افراد می گویند که در حال حاضر در این بیمارستان امکانات زیادی وجود ندارد و حتی تهویه این بیمارستان به خوبی عمل نمیکند.

نرجس ۱۲ ساله یکی از ۲۰۰ نفری بود که در شب تاسوعا با نوشیدن شربت نذری مسموم به بیمارستان مراجعه کرده است و حال او وخیم گزارش می‌شود.

تا به حال ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا مسموم شده و در بیمارستان بستری شده اند بیمارستان اسدآباد همدان ظرفیت بستری کردن ۲۰۰ نفر را ندارد و در حال حاضر وضعیت هر کدام از آنها می تواند به حالت وخامت برود در این باره دانشگاه علوم پزشکی همدان هنوز درباره ارتفاع گزارشی نداده است اهالی روستا از مسئولین تقاضا دارند که هر چه سریعتر به وضعیت بیماران رسیدگی شود و عوامل مسمومیت اهالی روستا مشخص شود.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس
فیلم خودکشی دو کارگر نانوایی

اهالی این روستا تقاضا دارند به حال مصدومین حادثه با روند بهتری رسیدگی شود و علت دقیق مسموم بودن شربت نذری در تاسوعا هر چه زودتر مشخص شود:«در چند روز اخیر پیگیری های دقیقی روی این موضوع انجام شده است.دادستان و فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شخصا برای رسیدگی به موضوع در روستا انجام شدند.اما تقاضای اهالی این است که دقت و سرعت رسیدگی به این ماجرا بیشتر شود تا علت مسموم شدن شربت مشخص شود.همچنین تقاضا دارند که رسیدگی به حال مصدومین با کیفیت بهتری نجام شود.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *