ماجرای کامل افشاگری کتایون ریاحی در مورد سعید پورصمیمی آزار جنسی

ماجرای کامل تعرض جنسی و تجاوز کتایون ریاحی +عکس

ماجرای کامل تعرض جنسی و تجاوز کتایون ریاحی در 25 سالگی و عکس و تصاویر و جزئیات آزار جنسی سعید پورصمیمی به کتایون ریاحی را در این صفحه مشاهده نمایید.

کتایون ریاحی با اشتراک پستی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز و تعرض جنسی کرده است

سعید پورصمیمی با رد این اتهام گفته که از همه کسانی که این خبر را بدون سند و مدرک منتشر کرده اند شکایت خواهد کرد.

سعید پورصمیمی این روزها در فرانسه و در جشنواره فیلم کن 2022 به سر میرد و کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل میباشد.

او سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در فیلم و سریالهای زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

کتایون ریاحی در اینستاگرامش نوشته 25 سال پیش من و یکی از همکارانم به دلیل اتهاماتی واهی مورد بازجویی قرار گرفتیم و مواخذه شدیم و در آن زمان داوود رشیدی رئیس هئیت مدیر خانه سینما بود و صعید پورصمیمی هم بازجو بود و از موقعیت خود سواستفاده کرده و به من تعرض کرد روزهای بسیار سختی بود و من هیچگاه این موضوع را بیان نکردم اما حالا بعد از گذشت 25 سال هنوز روح و روانم از این اتفاق تلخ التیام پیدا نکرده است به یاد داشته باشیم که ثروت و شهرت و قدرت اگر مهار نگردد و اگر قانون مقتدر نباشد این فساد خواهد بود که در یک کشور حکومت خواهد کرد.

ماجرای کامل افشاگری کتایون ریاحی در مورد سعید پورصمیمی آزار جنسی

کتایون ریاحی با انتشار تصویری دیگر به این ماجرا پرداخت و مدعی شد که پس از ۲۵ سال سکوت خود را شکسته است. کتایون ریاحی با انتشار عکسی از بازیگران و کارگردان فیلم «برادران لیلی» در جشنواره کن که سعید پورصمیمی و ترانه علیدوستی نیز در میان آن ها بودند نوشته است: «بعد از ۲۵ سال سکوتم را شکستم واکنش های زیادی دریافت کردم، اما گویا مصلحت اندیشی در کن باعث شده ۸۰۰ زن نسبت استوری ام بی عکس العمل باشند».

جنبش ” می تو” یا “من هم” به نوعی بر بازگو کردن مصادیق آزار جنسی و تجارب افرادی که تحت تأثیر خشونت جنسی قرار گرفته‌اند، متمرکز است و در فضای مجازی دنبال کنندگان بسیاری پیدا کرد چرا که این نوع آزارها هر روز افراد بسیاری را در جای جای دنیا تحت تأثیر قرار می‌دهد، طرفداران جنبش ” می تو” با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، میزان شایع آزار و اذیت جنسی را آشکار می‌کنند.

جنبش «می تو» تلاشی برای تأثیرگذاری در تغییرات اجتماعی است که از طریق رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی شکل گرفته و سازماندهی می‌شود، این جنبش ابتدا در سال ۲۰۰۶ به راه افتاد و در اواخر سال ۲۰۱۷ زمانی که چندین بازیگر زن مشهور در اروپا و آمریکا در مورد بیان تجارب خود در زمینه آزار و اذیت جنسی در صنعت سینما شروع به کار کردند، به صورت آنلاین و به عنوان یک جریان اصلی مطرح شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *