ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس چیست +فیلم

ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس چیست +کلیپ

ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز

ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس چیست +فیلم

ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس چیست انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است و بسیاری از کاربران فضای مجازی با دیدن این ویدیو حسابی متعجب شده اند.

درباره این ویدیو گفته می‌شود که تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه شیراز با جویدن آدامس های وارداتی حالت وحشیانه و زامبی وار پیدا کرده اند که مسئولان دانشگاه را حسابی ترساندند .

در نهایت مسئولان دانشگاه آزاد شیراز با تکذیب این خبر اعلام کرد که این ویدیو هیچ ربطی به دانشگاه شیراز و حتی ایران ندارد و مربوط به یکی از دانشگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس میباشد که مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده و در آن زمان نیز بازهم به نام دانشگاه شیراز در فضای مجازی منتشر شده بود که در همان دوران نیز تکذیب گردید اما گویا بازهم برخی از پیج های اینستاگرامی برای به دست آوردن دنبال کننده دست به انتشار اخبار قدیمی و دروغی کرده‌اند که کاربران فضای مجازی را به سمت خود بکشانند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با رد صحت این ویدیو اعلام کرد تا به حال هیچ گونه مورد مسمومیت با آدامس و حالت عجیب و غریب از سوی دانشجویان دانشگاه شیراز گزارش نشده است و این ویدیو متعلق به ۳ سال پیش بوده که در سال ۱۳۹۷ باز هم به نام دانشگاه شیراز در فضای مجازی منتشر شده بود

فضای مجازی به دلیل امکان فریب‌کاری، گمنامی مخاطب و استفاده از هویت جعلی می‌تواند زمینه‌ ساز بسیاری از کلاهبر‌داری‌ها، مزاحمت‌ها و هتک حیثیت‌ها و دسترسی به اطلاعات شخصی، خانوادگی و نقض حریم خصوصی کاربران باشد.

هدف وسیله را توجیه نمیکند نشر اکاذیب و دروغ ها و شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی حتی اگر هدف درست باشد اشتباه هاست و محتوای آسیب رسان مجازی به شمار می رود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *