مهلا مادر بنیامین کیست؟ ماجرای کودک آزاری در اینستاگرام

ماجرای کودک آزاری مهلا مادر مشهدی چیست ؟

فیلم و عکس مهلا مادر سنگدل مشهدی که برای کتک زدن بچه از مردم در پیج اینستاگرامش اخاذی می‌کرد را در ادامه به همراه جزئیات کامل این خبر در این صفحه از مجله شبانه مشاهده کنید.

ماجرای کودک آزاری مهلا مادر مشهدی

این خانم در مشهد که در پیج اینستاگرامش با نام کاربری  مهلا فعالیت می‌کند تصاویری را از فیلم‌های آزار و اذیت پسر کوچکش به نام بنیامین به اشتراک می‌گذارد که در اقدامی برای کتک نزدن بچه اش از مردم اخاذی می کند.

در پی این اقدام معاون اجتماعی پلیس فتا و ناجا از دستگیری این مادر به جرم کودک آزاری که با کلیپ های کتک زدن فرزندش در فضای مجازی اخاذی می کرد و موجب ناراحتی مردم می‌شد را خبر داد.

مهلا مادر بنیامین کیست؟ ماجرای کودک آزاری در اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری ها سرهنگ رامین پاشایی بیان کرد در پی رصد های مجرمانه و انتشار مبنی بر کودک‌آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با عنایت هموطنان توانستیم این فرد را شناسایی کنیم و این خانم را دستگیر کنیم ، و مراتب در در استان خراسان رضوی در دستور کار پلیس فتای این استان قرار گرفته است.

ایشان تصریح کرد که همکاران بنده در اقدام مجرمانه این خانوم که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود وی را شناسایی کردند و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی وی را دستگیر کردند و پرونده وی در حال پیگیری می باشد.

ین خانوم در حین اقدام ناشایست فرزندش را کتک میزند و فیلمش را در فضای مجازی اینستاگرام به اشتراک می گذاشت و از فالوراش تقاضای پول در برابر عدم کتک زدن فرزند خود انجام می داد.

بیشتر ببینید:   تصویر داس پدر رومینا که با آن سر دخترش را برید 

 

ایشان که در صفحه رسمی اینستاگرام اش با نام مهلا لقب دارد با انتشار فیلم های دلخراش از کتک زدن فرزند پسر خردسالش با نام بنیامین توانسته بود از این طریق با تشویش اذهان عمومی از مردم پول بگیرند وی زن مشهدی بود که بارها تصاویر کارت بانکی اش را در صفحه شخصی اینستاگرامش قرار داده بود و خطاب به فالوور هایش گفته بود که باید بهم پول بدین تا بنیامین را کتک نزنم انتشار این تصاویر موجب تشویش اذهان عمومی شده بود که همین باعث شد کامنت های بیشماری زیر پست های کتک خوردن بنیامین گذاشته شود.

ماجرای کودک آزاری بنیامین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *