مادر مهرداد میناوند: دیگر زندگی نمیکنم لعنت به کرونا (فیلم)

مادر مهرداد میناوند: دیگر زندگی نمیکنم لعنت به کرونا (فیلم)

تاریخ انتشار 10 آذر 1400 – Study time 3 minutes

مادر مهرداد میناوند: دیگر زندگی نمیکنم لعنت به کرونا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

صحبت های مادر مهرداد میناوند درباره فوت پسرش

مادر مهرداد میناوند در سالروز درگذشت فرزندش مصاحبه‌ای با علی ضیا انجام داده که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است .

مادر مهرداد میناوند: دیگر زندگی نمیکنم لعنت به کرونا (فیلم)

مادر مهرداد میناوند می‌گوید بعد از فوت پسرم دیگر هیچ وقت نتوانستیم زندگی کنیم و یا بخندیم و خواهر و برادرش نمی توانند زندگی کنند صحبتهای مادر مهرداد میناوند در سالروز فوت ایشان در حالی صورت گرفته که همسر مهرداد میناوند فیلم عروسی او را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

او می‌گوید یکی از دلایلی که باعث شد پسرم جوانمرگ شود عدم واکسیناسیون بود که خیلی دیر صورت گرفت در حالی که بسیاری از کشورها همه مردم  را واکسینه کرده بودند.

اما متاسفانه در کشورمان به دلیل برخی از سلیقه ها باعث شد واکسیناسیون در ایران خیلی دیر صورت بگیرد و منجر به مرگ بسیاری از جوانان شود

مادر مهرداد میناوند می‌گوید که اون که به تازگی ازدواج کرده بود دوست داشتیم که در زندگیمان حضور پررنگ داشته باشد و ما هم از وجودش انرژی بگیریم.

گفتیست برقرار می یابند در ۹ آذر ۱۳۵۴ به دنیا آمد و در ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت او سالها سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و سپاهان و راه‌آهن و تیم ملی کشورمان را در کارنامه داشت.

گفته می‌شود زمان ابتلا به بیماری کرونا مربوط به یک برنامه اینترنتی بوده که به همراه علی انصاریان برای دربی پرسپولیس استقلال ا می‌شد در زیر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *