فیلم / ماشین جدید علی دایی چیست؟ قیمت و مشخصات و آپشن ها

فیلم / ماشین جدید علی دایی چیست؟ قیمت و مشخصات و آپشن ها

ماشین جدید علی دایی : ماشین های علی دایی همیشه از لوکس ترین های ایران بوده است که بسیاری از هواداران این چهره را مجذوب خود کرده است.

ماشین جدید علی دایی

او تا به حال ماشین های لاکچری زیادی داشته است و  دارد از مازاراتی گرفته تا بنز و لکسوس از جمله خودروهای او میباشد.

اما ویدیویی جدید از علی دایی منتشر شده که یکی از هوادارانش در حالی که از او فیلمبرداری میکند خودروی او را نشان میدهد و شاید برخی از علاقمندان بخواهند بدانند که خودرو او چیست؟

این خودرو که در ویدیو مشاهده میکنید Hyundai i20 N نام دارد از مدل های هات هاچ میباشد البته قیمت آن نسبت به خودروهای زیگر علی دایی پایین تر است و در کشورمان به مبلغ یک میلیارد و نیم خرید و فروش میشود.

فیلم / ماشین جدید علی دایی چیست؟ قیمت و مشخصات و آپشن ها

هیوندای که اکنون ناوگانی از مدل های عملکردی با نشان N را به نام خود دارد. i20 N یک هات هاچ سنتی دیفرانسیل جلو با گیربکس دستی است و رقیبی برای فورد فیستا ST درخشان است.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم کامل / ماشین امین حیایی لاکچری و لوکس
ماجرای فروش ماشین فراری 20 میلیاردی در تهران
ماشین صد میلیاردی مهران مدیری را ببینید

ما فکر می‌کنیم i20 N یک فیستا ST-beater واقعی است، زیرا سرعت زدن سریع در حالی که بسته‌ای بسیار گردتر از ST است، با فناوری و راحتی عالی، بسیار عالی است. ما در هنگام تعویض دنده‌ها نیز عاشق دریچه‌های دریچه گاز به سبک پورشه هستیم که کار پاشنه و پنجه را برای کسانی که تسلط بر آن را دشوار می‌دانند، انجام می‌دهد. فوق العاده سرگرم کننده.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *