ماه مصنوعی در دبی (دوبی) امارات هتل و مرکز خرید شگفت انگیز +تصاویر

پروژه ماه در دبی چیست جزئیات ماه مصنوعی در دبی امارات +تصاویر

ماه مصنوعی در دبی (دوبی) امارات هتلی شگفت انگیز در کره زمین که خارق العاه است

ماه مصنوعی در دبی

مدتی دیگر اگر در دبی دو ماه را در آسمان دیدید تعجب نکنید اخیراً، بلومبرگ گزارشی در مورد ساخت ماه مصنوعی در دبی منتشر کرد و این مقاله نشان داد که یک پروژه تفریحی هیجان انگیز به طور بالقوه برای دبی است.

ماه مصنوعی در دبی (دوبی) امارات هتل و مرکز خرید شگفت انگیز +تصاویر

اقامتگاه هیجان انگیز ماه شکل با حمایت یک شرکت کانادایی، پروژه ای 5 میلیارد دلاری است و می تواند در مروارید دبی واقع شود.

این اقامتگاه برنامه‌هایی برای یک مستعمره ماه، سطح ماه، یک کلوپ شبانه با مضمون فضایی و سایر امکانات هیجان‌انگیز دارد که با ۵۰۰ برابر کمتر از سفر به فضا، آن را به تجربه‌ای ایده‌آل در ماه تبدیل می‌کند.

ماه مصنوعی در دبی (دوبی) امارات هتل و مرکز خرید شگفت انگیز +تصاویر

تفریحگاه مقصد فضایی ماه در حال مذاکره برای افتتاح در لاس وگاس، دبی و چین است. اما مایکل آر یکی از بنیانگذاران این پروژه فاش کرد که توسعه “احتمالاً برای لاس وگاس بیش از حد رویایی است” و “شاید چین یا امارات اولین نفر باشند” که این استراحتگاه را تجربه می کنند.

دبی شهری لوکس فوق العاده، امکانات پیشرفته و جذابی است این جزیره امارات متحده عربی در ساحل شرقی شبه جزیره عربستان و در گوشه جنوب غربی خلیج فارس واقع شده است.

ماه مصنوعی در دبی (دوبی) امارات هتل و مرکز خرید شگفت انگیز +تصاویر

شهرت جهانی، به عنوان مرکز پررونق تجارت و نوآوری بین المللی، دبی به سرعت به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. تنها در دبی می توان به بزرگترین سازه مستقل جهان (برج خلیفه) نگاه کرد و به آن سفر کرد، در مراکز خرید منحصر به فرد طراحان و بازارهای تجاری سنتی خرید کرد .

با پول کافی تقریبا می‌توان هر کاری را در دبی انجام داد. جالب است بدانید اکنون می‌توانید حتی قدم زدن روی ماه یا حداقل رزرو یک اتاق لوکس در آنجا را نیز به کار‌هایی که می‌شود طی سال‌های آینده در دبی انجام داد، اضافه کنید چراکه اخیرا شرکت معماری کانادایی Moon World Resorts اعلام کرده که قصد دارد یک استراحتگاه ۵ میلیارد دلاری شبه ماه در دبی بسازد.

به گزارش ایسنا، دبی قصد دارد تا چند سال آینده یک ماه مصنوعی با قابلیت‌های شگفت انگیز داشته باشد تا بتواند با احداث این پروژه سالانه گردشگران بسیاری را به سمت این شهر جذب کند.

متیوز و هندرسون از بنیانگذاران این پروژه در گفتگو با مجله تجارت عربی گفتند: ماه دبی بزرگترین و موفق‌ترین پروژه گردشگری مدرن در کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود و به دلیل جذابیت جهانی سبب جذب گردشگران بسیاری خواهد شد و می‌تواند به راحتی سالانه ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

در حال حاضر، بنیانگذاران این پروژه قصد دارند برنامه‌ای برای نمایش گذاشتن آن در سال ۲۰۲۳ اجرا کنند و طی آن برنامه ماه را به صاحبان دارای مجوز منطقه‌ای نشان دهند. هندرسون گفت: یکی از این نمایشگاه‌ها در منطقه منا، احتمالاً دبی، امارات متحده عربی و دیگر نمایشگاه‌ها احتمالا در عربستان سعودی، قطر، بحرین و کویت برگزار می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *