فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی و تاریخ مبارزه

فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی و تاریخ مبارزه

فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی و تاریخ مبارزه سجاد غریبی و الهه منصوریان همراه جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی

الهه منصوریان با اشاره به اتفاقات  مربوط به هالک ایرانی در ماه های اخیر، برای او کری خوانی کرده و مدعی است که حاضر است با او مبارزه کند و در چند ثانیه هالک را ناک اوت کند. منصوریان که در سال های اخیر علاوه بر مسابقه برای تیم ملی و به دست اوردن مدال های خوش رنگ و مختلف بین المللی در عالی ترین سطح ووشوی جهان  مبارزات حرفه ای و موفقیت آمیزی نیز انجام داده است، به اخبار مربوط به سجاد غریبی واکنش نشان داده است.

فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی و تاریخ مبارزه

این ووشوکار ایرانی یکی از مخالفان مهم هالک ایرانی بوده و به اتفاقاتی که برای او  و مارتین فورد  عصبانی است.

الهه منصوریان که سجاد غریبی را آقای فتوشاپی عنوان می کند، اعتقاد دارد تحقیر سجاد غریبی توسط مارتین فورد بر او و دیگر ورزشکاران ایرانی بسیار تاثیر بدی نهاده است.

الهه منصوریان در این باره می گوید: درست دوره ای که درگیر مسابقات WLF بوده است یک پسر فتوشاپی با جو سازی و سر و صدا به راه انداخته و از هماناول معلوم بود که یک نمایش ساختگی است و پس از گذشت چند وقت همه فهمیدند ماجرا از چخه قرار است حالا من تصمیم دارم در این بار صحبت کنم؛

بدون استفاده از دست هالک را ناک اوت میکنم

من حاضرم بدون استفاده از دست و یا حتی برخورد نزدیک با او بجنگم! یعنی  کاملا با رعایت همه شئونات اسلامی آماده مبارزه با این آقا هستم و قول می دهم در کمتر از یک دقیقه او را شکست دهم. این را از طرف من بگویم تا برخی بدانند که نباید به این راحتی با نام ایران و آبروی ورزش یک کشور بازی کنند.»

فیلم مبارزه الهه منصوریان و هالک ایرانی و تاریخ مبارزه

قهرمان ووشو جهان درباره نمونه های مشابه هالک ایرانی نیز می گوید: بعضی ها با هر پولی و هر پیشنهادی به چین یا جاهای دیگر می روند تا فقط در رینگ باشند و مسابقه دهند، کمترین پول را بگیرند و انجام دهند و می کنند. “هرگز به این فکر نکنید که وقتی طرف مقابل برای شکست دادن یک ورزشکار خارجی پولش تمام می شود، چه اتفاقی برای امثال من می افتد. من عیب را می بینم، زیرا قیمت من پایین است.” می آید و آبروی من می رود.

الهه منصوریان متولد 1370 در سمیرم اصفهان ، ورزشکار است.

وی در بین دوخواهر دیگر اولین نفری بود که سمت رشته ووشو رفت ، سپس خواهران دیگرشم به سمت باشگاه خودش کشاند تا این رشته را دنبال کنند؛ همچنین اولین عضو خانواده منصوریان بود که نام خود را در ووشوی ایران مطرح کرد و به عنوان قهرمانی آسیا و جهان رسید.

الهه در حال حاضر در 56 کیلوگرم مبارزه می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *