فیلم مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک 2020

فیلم مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک 2020

فیلم مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک 2020 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک 2020

بامداد یکشنبه 3 مرداد 1400 در ادامه مسابقات المپیک 2020 در رشته تکواندو ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان با کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهجویان به مبارزه پرداخت و توجه بسیاری از رسانه های دنیا را به خود جلب کرد.

در حال که کیمیا علیزاده در دوره قبل اولین مدال برنز زنان ایران را در طول تاریخ المپیک به دست اورده بود اینبار برای تیم پناهجویان مسابقه داد ( گفتنیست کیمیا علیزاده سال گذشته به کشور آلمان پناهنده شد)

همچنین ببینید

بیوگرافی ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی و همسرش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیابیوگرافی ناهید کیانی تکواندوکار

بعد از پناهندگی کیمیا علیزاده او باز هم برای حضور در المپیک مسابقات زیادی را به پیروزی پشت سر گذشت و توانست جواز حضور در المپیک را به دست آورد و از شانس او در مقابل ناهید کیانی نماینده ایران قرار بگیرد این در حالیست که ناهید کیانی از دوستان صمیمی کیمیا علیزاده بوده که سالها در کنار هم برای ایران مسابقه میدادند.

فیلم مبارزه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

کیمیا علیزاده با امتیاز 18 بر 9 ناهید کیانی را شکست داد

کیمیا علیزاده بامداد امروز ناهید کیانی را با ضربات حرفه ای توانست با اختلاف امتیاز بالا شکست بدهد!! و 18 بر 9 او را از مسابقات حذف کند.

کیمیا علیزاده در مرحله یک‌ هشتم نهایی المپیک برابر “جید جونز” ستاره کاروان بریتانیا و قهرمان دو دوره اخیر المپیک با نتیجه 16 بر 12 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. با این نتیجه شانس ناهید کیانی برای بازگشت به جدول شانس مجدد افزایش یافت و حالا باید دید علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی که با حریفی چینی مصاف خواهد داد، چه نتیجه ای کسب می کند و آیا می تواند به نیمه نهایی راه پیدا کند یا خیر.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عاااالی…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *