بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر + عکس و ازدواج

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر + عکس و ازدواج

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده و همسرش و پدر و مادر و خواهر و برادر محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و ماجرای ازداج و عکس های قدیمی را همراه با عکس های شخصی در ادامه در مجله شبونه با ما همراه باشید.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر و خواهرانش + عکس و ازدواج

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده

محسن ابراهیم زاده
فعالیت خواننده
سبک پاپ
محل تولد تربت حیدریه
متولد 17 شهریور 1366
شروع فعالیت 1388
قد 1.66

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در 17 شهریور 1366 در تهران به دنیا آمده و از سطح تحصیلات وی اطلاعات چندانی در دست نیست ، اما از کودکی وارد حرفه خوانندگی و موسیقی شده است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و عکس قدیمی قبل از عمل بینی و دماغ

 

از قاری قرآن بودن تا خوانندگی

صدای خاص و سبک خوانندگی ابراهیم زاده در چند سال اخیر باعث شده است تا طرفداران زیادی پیدا کند و ترانه ها و آهنگ هایش نیز مورد استقبال قرار بگیرد.
ایشان در کودکی با صوت زیبا قرآن می خوانده و در مجالس مذهبی و مراسم دعای مدرسه و دبستان و برنامه های فرهنگی در مدرسه فعالیت کند .

 

فعالیت موسیقیایی و خوانندگی

از نوجوانی علاقه مند به موسیقی و خوانندگی علاقه مند شده و دنبال هنر موسیقی رفت.
وی بطور جدی و حرفه ای از سال 1380 تحت آموزش های استاد نیکنام قرار گرفت و خیلی زود نامش بین خوانندگان پاپ جوان قرار گرفت.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و خواهرانش + عکس و ازدواج

 

 

عکس اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

وی به دلیل داشتن سبک خاص اجرا و خوانندگی و صدای بی نظیر و تاثیر گذارش با آهنگ ها و ترانه هایش خیلی زود در بین نسل جوان معروف شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.
ترانه به یاد ماندنی هنوزم با صوت بی نظیرش وی را به سمت شهرت سوق داد و این آهنگش یکی از ترانه هایی بود که جزو پر دانلوترین آهنگ های پاپ قرار گرفت.
صدای وی در برنامه های سیمای ایران نیز پخش شده و دارای مجور وزارت ارشاد و قانونی فعالیت می کند.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و خواهرانش + عکس و ازدواج

 

 

همکاری با مهدی کرد مدیر برنامه مرحوم پاشایی

مهدی کرد مدیر برنامه و تهیه کننده مرحوم مرتضی پاشایی بود که بعد از آشنایی محسن ابراهیم زاده اکنون با وی همکاری دارد.

 

کنسرت و استقبال بینظیر مردم

وی به تازگی کنسرتی برگزار کرد که به دلیل استقبال مردم چندین بار مهلت آن تمدید شد.ترانه های وی گاهی شاد و گاهی غمگین است ، اما همین ترانه های شادش نیز با صدای غم دار و خاص وی دل را تکان می دهد.

محسن ابراهیم زاده و خواهرش

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و خواهرانش + عکس و ازدواج

عکس های خصوص محسن ابراهیم زاده

وی روی استیج نیز بدون افکت صدا و بازسازی عالی ظاهر شدند و از مجله خوانندگانی هستند که با حنجره واقعی و صوت خود خوانندگی می کند و مانند بعضی خوانندگان به کمک صوت و افکت گزاری نمی خواند.
به تازگی کنسرت های زیادی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده و مورد استقبال مردم و شرکت کنندگان قرار گرفته است.
آهنگ جدید او به نام دونه دونه یکی از پر دانلودترین ترانه های یک ماه اخیر است که بسیار محبوب و پر طرفدار شده است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و خواهرانش + عکس و ازدواج

 

ازدواج و عکس همسر

در بعضی سایت ها اعلام شده است که وی مجرد است و در کامنت کاربران گفته است که محسن ابراهیم زاده چند سال است که ازدواج کرده و متاهل می باشد اما عکسی از همسرش تاکنون منتشر نشده است.

 

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر + عکس و ازدواج

گستره کنسرت‌هایش از پایتخت به شهرهایی چون نور، اراک، یاسوج، درود، مریوان، بانه، سقز، بیجار، کرمان، دلیجان، بندرعباس، بوشهر، تاکستان، رودهن، میاندوآب، آبیک و بندر انزلی نیز کشیده شده است .

محسن ابراهیم زاده تا مدت‌ها ساکن شهر کرج بود و امروز در محله قلعه حسن خان زندگی می‌کند،‌ جایی که احتمالا با سیل کنسرت‌های پیش رویش نیز به زودی تغییر پیدا کند و او را ساکن یکی از مناطق , خوب پایتخت کند چرا که تمامی بلیت‌های این خواننده در عرض چند ساعت به اصطلاح Soldout شده,

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر + عکس و ازدواج

و تمدید پشت تمدید برای اجراها در نظر گرفته می‌شود؛ تمدیدهایی که آنها هم در عرض چند دقیقه پر می‌شوند! اما این شهرت و محبوبیت یکباره از کجا آمده و به کجا خواهد رفت؟

جامعه پاپ موسیقی ایران افرادی چون محسن ابراهیم زاده را به کرات به چشم خود دیده و شهرت‌های, ناگهانی و ردیف کنسرت‌ها برای خوانندگان بسیاری از جمله حامد همایون و یا پیش‌تر از او برای, افرادی چون مهدی مقدم و فرزاد فرزین و… نیز پیش آمده است.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ و همسرش و پدر و مادر + عکس و ازدواج

شهرت ناگهانی محسن ابراهیم زاده

این شهرت‌های ناگهانی بعد از مدتی فروکش خواهند کرد و فعالیت خوانندگان نیز کمتر خواهد شد اما برای , محسن ابراهیم زاده، شاید نتوان چنین حدس و گمانی را صد در صدی دانست چرا که از قضا, مسیر هنری او با شخصی به نام مهدی کرد درآمیخته شده است.

در حالی که خوانندگان نامدار یا در خانه نشسته‌اند یا در نهایت یکی، دو کنسرت دارند خواننده تازه از راه رسیده‌ای , در یکی، دو ماه آینده نزدیک سی‌بار روی صحنه خواهد رفت. چرا و چگونه؟

در چند روز گذشته با انتشار برنامه تعدادی از کنسرت‌های موسیقی تیر و مردادماه، نخستین نشانه‌های تجدید , حیات موسیقی بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان رویت شد. برنامه‌ای که به این معنا بود که موعد, استراحت اجباری موزیسین‌ها سر آمده و هنرمندان دوباره با انرژی به میدان بازگشته‌اند.

برنامه اعلام‌شده البته حاوی اطلاعات حاشیه‌سازی بود که به‌خصوص در زمینه موسیقی پاپ می‌توانست, جنجال‌هایی را به وجود آورد. یکی از مهمترین اطلاعات جنجالی هم که توی چشم می‌زد،

کنسرت‌های بی‌شمار خواننده گمنامی بود که پیش از این کمتر کسی اسمش را شنیده بود. در حقیقت, در شرایطی که طبق برنامه در دو ماه آینده خوانندگان نامدار و محبوبی چون بابک جهانبخش، حمید هیراد، مهدی یراحی، امید جهان، گروه سون، ماکان بند، هوروش بند، امید حاجیلی و…

یک یا در نهایت دو بار روی صحنه خواهند رفت، خواننده‌ای به نام محسن ابراهیم‌زاده با کنسرت‌های پرشماری, که به یک تور کشوری پهلو می‌زند، گوی سبقت را ربوده و در این عرصه یکه‌تازی می‌کند.

او در حدود یک ماه آتی در تهران، کیش، نور، اراک، یاسوج، درود، مریوان، بانه، سقز، بیجار، کرمان، دلیجان، بندرعباس، بوشهر، تاکستان، رودهن، میاندوآب، آبیک و بندر انزلی کنسرت برگزار خواهد کرد, تا در این زمینه به رکوردی در حد و اندازه گینس نزدیک شود!

این در حالی است که این خواننده هنوز عمر حضورش در مارکت موسیقی به چهار ماه نکشیده و نخستین , کنسرت عمرش را در تاریخ ۳بهمن‌ماه ۹۶ برگزار کرده است!

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *