رابطه محمدحسین رستمی و روح الله زم و شیرین نجفی

رابطه محمد حسین رستمی و روح الله زم و شیرین نجفی

رابطه محمدحسین رستمی و روح الله زم و شیرین نجفی به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رابطه روح الله زم و محمد حسین رستمی و شیرین نجفی

مستندی چند دقیقه ای از شصدا و سیما پخش شد که حواشی بسیار زیادی را به همراه داشت مستندی از اعترافات جدید روح الله زم که ابعاد تازه تری را از پرونده او انعکاس میداد.

رابطه محمد حسین رستمی و روح الله زم و شیرین نجفی

اینبار نام یک نفر به نام محمدحسین رستمی برده شد که نشان میداد او عملیات های ایران در سوریه را به روح الله زم مخابره میکرده و در قبال آن پول دریافت میکرده است!

محمدحسین رستمی مدیرمسئول شایت عماریون بود که بعد از مدتی راهی سوریه شده و به جمع مدافعین حرم میپیوندد اما بعد از مدتی به دلیل جاسوسی برای موساد اسرائیل توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده و به 10 سال زندان محکوم میشود.

شیرین نجفی کیست؟ ایسنتاگرام و بیوگرافی شیرین نجفی ادمین آمدنیوز

بعد از بازداشت روح الله زم و اعترافات او و همچنین تلفن همراهی که با خود داشته بود نشان میدهد که محمدحسین رستمی با او در ارتباط بوده و اطلاعات سری عملیات های سوریه علیه گروه های تکفیری را به زم اطلاع رسانی کرده و در قبال ان پول دریافت میکرده است.

فایل ویدیویی که از او وجود دارد کاملا آشکارا اعلام میکند که به من پوول برسان پول پول …

در بخشی دیگر شیرین نجفی ادمین دوم کانال آمدنیوز نیز درباره این اتفاقات با بی بی سی گفتگویی انجام داده و گفت من خیلی ترسیده ام و بدون وزارت اطلاعات به دنبال من هم خواهد آمد و من احساس امنیت نمیکنم.

رابطه جاسوسی محمد حسین رستمی و روح الله زم و شیرین نجفی

او گفت که من به هیچ عنوان من به زم نگفته ام به عراق برو .

شیرین جفی درباره اطلاع نهادهای مسئول در فرانسه از سفر روح‌االه زم به عراق، گفت: «در صحبت‌هایی که با آقای زم داشتم، او گفت که به دولت فرانسه اطلاع داده که قصد سفر به عراق را دارد. اما به ایشان نگفته بودند که نرو، فقط گفته بودند که چه ساعتی پرواز داری، چه روزی باز خواهی گشت و در کدام هتل خواهی ماند. این اطلاعات را ما باید داشته باشیم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *