محمد سعید گلابی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای حضور در کنیا و ادعای اسرائیل

محمد سعید گلابی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای حضور در کنیا و ادعای اسرائیل

محمد سعید گلابی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای طرح ترور اهداف اسرائیل او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمد سعید گلابی کیست؟

خبری در رسانه‌های بیگانه منتشر شده مبنی بر دستگیری یک مرد ایرانی به نام محمد سعید گلابی در کشور کنیا که این رسانه ها مدعی هستند تصمیم داشته به اهداف اسرائیل حمله کند.

محمد سعید گلابی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای حضور در کنیا و ادعای اسرائیل

ماجرای طرح ترور اهداف اسرائیل

روزنامه استار نوشته است که مقامات امنیتی کنیا مدعی هستند یک مرد ایرانی به نام محمد سعید گلابی تصمیم داشته بر اهداف اسرائیل حمله کند مقامات امنیتی کنیا مدعی است این شهروند ایرانی با برخی از شهروندان کنیایی همکاری داشته و درصدد حمله به مواضع اسرائیل بودند

به گزارش روزنامه استار آقای گلابی چند باری به کنیا رفت و در این کشور رفت و آمد داشته است درباره اینکه آیا این شخص بازداشت شده یا خیر اطلاعاتی منتشر نشده است و صرفاً به اعلام اسم یک مرد ایرانی بسنده کردند.

البته این اولین بار نیست که مقامات کنیا مدعی می شوند شهروند ایرانی تصمیم به خرابکاری در این کشور را داشته است و هر سری چنین ادعاهایی را مطرح می کنند.

در سال ۲۰۱۲، دو شهروند ایرانی به نام‌های منصور موسوی و احمد ابوالفتحی توسط پلیس ضدتروریسم کنیا بازداشت شدند و به جرم تلاش برای ارتکاب جرایم تروریستی ابتدا به حبس ابد محکوم شدند اما این حکم بعدا به ۱۵ سال زندان کاهش یافت. بنابر گفته‌های دادستان کنیا در جلسات دادگاه، این دو نفر که با روادید گردشگری به کنیا رفته بودند، هنگام سفر به مومباسا، دومین شهر بزرگ این کشور، دست‌کم دو بار به یک زمین گلف رفته بودند و بلافاصله در آن زمین ۱۵ کیلوگرم ماده انفجاری پنهان‌شده کشف شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *