بیوگرافی محمد محبی فوتبالیست اهل کجاست و همسر +فیلم گل ها
محمد محبی متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۷ اهل بوشهر بوده و در بوشهر نیزبه دنیا امده است او در حال حاضر عضو تیم ملی ایران و باشگاه روستوف در لیگ برتر فوتبال روسیه است.

بیوگرافی محمد محبی فوتبالیست اهل کجاست و همسر +فیلم گل ها

محمد محبی کیست و اهل کجاست

محمد محبی فوتبالیست ایرانی اهل بوشهر متولد ۲۹ آذر ۱۳۷۷در بوشهر بوده و عضو تیم ملی ایران و باشگاه روستوف در لیگ برتر فوتبال روسیه است محبی از فوتبالیست های تحصیل کرده ایرانی است و لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه سراسری خلیج فارس بوشهر را دارد پست محمد محبی بوده و از سال 1394 فوتبال خود را با جوانان شاهین بوشهر آغاز کرد.

محمد محبی دو برادر و یک خواهر دارد محمد محبی از سال 1398 توسط مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد و 20 بازی ملی دارد از مهمترین بازی هایی که محمد محبی برای تیم ملی ایران انجام داده زدن گل به ژاپن در مسابقات جام ملت های آسیا میباشد که در مرحله یک چهارم نهایی گل مهمی برای ایران به ثمر رساند.

محمد محبی فوتبالیست | اینستاگرام و بیوگرافی محمد محبی بازیکن فوتبال و همسرش

  • نام اصلی: محمد محبی
  • تاریخ تولد: 1377
  • محل تولد: استان بوشهر
  • حرفه: فوتبالیست
  • تیم: سپاهان اصفهان – تیم ملی ایران
  • پست: وینگر
  • همسر: مجرد است
  • پیج اینستاگرام: ندارد

محمد محبی فوتبالیست کیست؟

یکی از فوتبالیست‌های حرفه‌ای کشورمان بوده که در سال های اخیر با درخشش خیره کننده در لیگ برتر کشورمان موفق شده توجه مسئولان تیم ملی را به خود جلب کرده و در نهایت به تیم ملی دعوت شود

این بازیکن جوان یکی از چهره های برتر و پدیده های سال ۹۸ در لیگ برتر کشورمان می‌باشد

محمد محبی فوتبالیست | اینستاگرام و بیوگرافی محمد محبی بازیکن فوتبال و همسرش

بیوگرافی محمد محبی

محمد محبی متولد ۲۹ آذرماه ۱۳۷۷ در شهرستان دشتستان روستای طلحه استان بوشهر می باشد

او به عنوان مهاجم و وینگر در لیگ برتر بازی می‌کند و در حال حاضر عضو تیم سپاهان اصفهان است

شروع فوتبال

او فوتبالش را با تیم جوانان شاهین بوشهر در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و موفق شد به دلیل استعداد بی نظیری که در فوتبال دارد به تیم بزرگسالان شاهین بوشهر راه پیدا کند و تجربه بازی در لیگ آزادگان وارد لیگ دسته اول کشور ما را به دست آورد.

دعوت به تیم ملی با اینکه در لیگ دسته اول بازی میکرد

او در حالی به تیم ملی ایران برای اولین بار دعوت شد که در لیگ آزادگان بازی میکرد و از پدیده هایی بود که سرمربی تیم ملی ایران به او اعتماد کرده و از لیگ دسته اول از او برای تیم ملی ایران دعوت به عمل آورد و نشان داد که از ستاره های آینده دار تیم ملی ایران خواهد بود

آقای محمد محبی بعد از درخشش در لیگ دسته اول توسط مارک ویلموتس به تیم ملی ایران دعوت شد

محمد محبی فوتبالیست | سوابق و بیوگرافی محمد محبی بازیکن فوتبال و همسرش

تیرماه ۱۳۹۸ در اردوی تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و در حالی که در آخرین لحظه اشکان دژاگه مصدوم شد او جایگزین اشکان دژاگه شد و اولین بازی خود را در ۱۸ مهرماه ۱۳۹۸ در بازی ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.

گل زدن در اولین بازی ملی

این بازیکن جوان توانست در اولین تجربه ملی خود دو گل را به ثمر برساند دو گل که بسیار زیبا و فنی به ثمر رسید و مورد توجه تماشاگران و هواداران فوتبال قرار گرفت

محمد محبی بازیکن سپاهان و استقلال

بازی های بسیار خوب و در لیگ آزادگان باعث شد که سپاهان اصفهان را زیر نظر داشته باشد و بازی های او را آنالیز کرده و در نهایت مورد تایید قرار گرفته و در ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ با قرارداد رسمی امضا کند.

و بعد از سپاهان با قراردادی ۳ ساله راهی باشگاه فوتبال سانتاکلارا شد و در ۱۸ دیداری که به میدان رفت، ۳ مرتبه موفق به گلزنی در لیگ برتر پرتغال شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی سردار آزمون و همسرش آناهیتا کریمی

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش کیست +عکس و فرزندان

وی بعد از یک فصل حضور در سانتاکلارا با قراردادی قرضی به استقلال تهران پیوست و در یکی از ستارگان استقلال بود و در ۲۸ بازی برای استقلال انجام توانست هشت گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد و در جام حذفی نیز دو گل بزند و روی دو گل تأثیرگذاری داشته باشد اما بعد از یک فصل درخشش از استقلال جدا شد .

محمد محبی فوتبالیست | اینستاگرام و بیوگرافی محمد محبي بازیکن فوتبال و همسرش

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی mohammadmohebi_official پیج اینستاگرام محمد محبی را دنبال کنید./

وضعیت تاهل

محمد محبی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی محمد محبی فوتبالیست اهل کجاست و همسر +فیلم گل ها

حضور در لیگ روسیه

بازیکن فصل قبل استقلال با قراردادی ۳ ساله راهی روستوف روسیه شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت روسی stavkinasport، محمد محبی، بازیکن ملی‌پوش فصل قبل استقلال معاینات پزشکی خود را برای انتقال به تیم روستوف را با موفقیت به پایان رساند.

برادر و خواهر محمد محبی کیست

محمد محبی دو برادر و یک خواهر دارد و در یک خانواده تقریبا پر جمعیت به دنیا امده است برادر محمد هم در فوتبال بازی میکند هرچند که همچون محمد سطح فوتبالیش بالا نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *