دانلود کامل سرود و مداحی الان باید حرم بودم (صوتی و کلیپ کیفیت اصلی )

دانلود کامل مداحی الان باید حرم بودم (صوتی و کلیپ کیفیت اصلی )

در این صفحه میتوانید دانلود کامل مداحی الان باید حرم بودم به صورت فایل صوتی و کلیپ کیفیت اصلی را مشاهده کنید.

مداحی و نوحه با شروع ماه محرم حسابی مورد توجه قرار میگیرد و مردم برای عزاداری از به دنبال اینگونه صوت و ویدیوها میگردند که به شما پیشنهاد میکنید در این صفحه مداحی الان باید حرم بودم را دانلود کنید و از آن در عزاداری های خود استفاده نمایید.

دانلود کامل مداحی الان باید حرم بودم

دانلود آهنگ [کیفیت اصلی]

.

دانلود آهنگ [کیفیت 128]

«بهترین روزه های بعد از روزه های ماه مبارک رمضان، روزه های ماه محرم است».

هر چند روزه های ماه محرم واجب نیست، اما هر کس در این ایام به اختیار و اختیار خود روزه بگیرد، نزد خداوند متعال ثواب بزرگی دارد. حديث فوق دلالت دارد كه روزه هاي ماه محرم ثواب ترين روزه هاي روزه نفل است، يعني روزه هايي كه انسان به دلخواه خود مي گيرد بدون اينكه بر او واجب باشد.

حدیث به این معنا نیست که ثواب وعده شده برای روزه های محرم را فقط با روزه تمام ماه می توان به دست آورد. برعکس، هر روزه ای در این ماه، فضیلت دارد. بنابراین باید تا جایی که می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

اگرچه ماه محرم در مجموع یک ماه مقدس است، اما روز دهم محرم از همه ایام آن مقدس‌تر است. روز عاشورا نامگذاری شده است.

به گفته صحابی ابن عباس. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله هنگام هجرت به مدینه متوجه شد که یهودیان مدینه روز دهم محرم را روزه می گرفتند. گفتند روزی بود که حضرت موسی (ع) و یارانش به طور معجزه آسایی از دریای سرخ گذشتند و فرعون در آب آن غرق شد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با شنیدن این سخن از یهودیان، فرمود: «ما نسبت به موسی از تو نزدیکتریم» و مسلمانان را به روزه گرفتن روز عاشورا سفارش کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *