مداحی شهادت امام سجاد مهدی رسولی و بنی فاطمه و حسین طاهری

مداحی شهادت امام سجاد مهدی رسولی و بنی فاطمه و حسین طاهری

مداحی شهادت امام سجاد مهدی رسولی و بنی فاطمه و حسین طاهری

مداحی شهادت امام سجاد مهدی رسولی و بنی فاطمه و حسین طاهری با کیفیت برای وضعیت واتساپ و استوری را در این صفحه ببینید.

در این ایام غمگین و سوگوار سالروز شهادت امام سجاد (ع) غم و اندوه و تسلیت خود را به میلیون‌ها امت سلمان و همه مردم آزادی‌خواه و مستضعف جهان تسلیت می‌گوییم.

چهارمین امام پس از امام حسین (ع) فرزندش امام علی زین العابدین (ع) بود. مادرش بی بی شهر بانو، شاهزاده ای از ایران، دختر مهربان یزد گرد دوم بود. او را در سال 31 هجری در زمان خلافت مام علی (ع) به اسارت بردند و امام علی (ع) او را آزاد کردند و به عقد امام حسین (ع) درآوردند. امام زین العابدین از این ازدواج متولد شد. اما در عرض 10 روز از ولادت امام سجاد (علیه السلام) از دنیا رفت.

مداحی شهادت امام سجاد مهدی رسولی

دانلود با کیفیت اصلی

لقب زین العابدین را خود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به او اعطا کرد و فرمودند که در روز قیامت ندا زین العابدین می دهند و فرزندم علی بن الحسین علیه السلام خواهد بود. به تماس پاسخ دهید و بگویید “لبیک”. لقب دیگر او، سید الساجدین، به دلیل ارادت او به نماز به او داده شد. نمازش را زیاد می خواند، مخصوصاً در شب ها و نماز شکرانه فراوان می خواند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

متن زیبا تسلیت شهادت امام سجاد (ع)
پیام تبریک تولد و ولادت امام سجاد علیه السلام
عکس و کلیپ استوری ولادت امام سجاد (ع)

امام سجاد (ع) 2 سال اول عمر خود را تحت سرپرستی جدش حضرت علی (ع) گذراند و پس از رحلت آن حضرت در سال 50 هجری قمری تحت مراقبت امام دوم حسن (ع) پرورش یافت. امام سجاد (علیه السلام) با بی بی فاطمه (علیها السلام) دختر امام حسن (علیه السلام) ازدواج کرد. امام حسن (ع) در سال 50 هجری قمری به شهادت رسید و امامت امام حسین (ع) آغاز شد که در دهم محرم سال 61 هجری قمری پایان یافت و امامت امام سجاد (علیه السلام) از آنجا شروع شد.

دانلود مداحی شهادت امام سجاد با صدای حسین طاهری

دانلود با کیفیت اصلی

امام سجاد علیه السلام حدود 22 یا 23 سال داشت که واقعه غم انگیز کربلا رخ داد. از آنجایی که خداوند در کتاب آسمانی خود ذکر کرده است که اگر معصوم «امام» در همه حال نباشد دنیا لحظه‌ای زنده نمی‌ماند، خداوند آن را طوری قرار داد که امام سجاد (ع) در آن جنگ به شدت بیمار شد. و نتوانست به عنوان یک جنگجو شرکت کند.

مداحی شهادت امام سجاد با صدای بنی فاطمه

دانلود

او اجازه نبرد در جنگ را خواست، اما امام حسین (ع) به او گفت که نوع دیگری از “جهاد” به او گماشته شده است که بعد از شهادت امام حسین (ع) آغاز می شود – یعنی رهبری زنان و کودکان خاندان حضرت محمد (ص) وارد بازارها و بارگاه‌های کوفه و دمشق شدند. امام سجاد (ع) با تمام خاندان حضرت محمد (ص) اسیر جنگ شد. در این زمان بود که مسئولیت امامت به ایشان سپرده شد و یکی از سخت ترین دورانی بود که هر امامی این مسئولیت را بر عهده داشت. به راستی که برای او بسیار آسان بود که در میدان نبرد به عنوان شهید بمیرد تا اینکه اسیر جنگی شود و همه اهانت ها و تحقیرها را متوجه او و زنان اهل بیت پیامبر شود. با این حال، او آنچه را که خدا خواست انجام داد.

دانلود با کیفیت اصلی

…….

دانلود با کیفیت اصلی

…….

دانلود با کیفیت اصلی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *