دانلود کامل مداحی مسیر اربعین حاج محمود کریمی استودیویی 1401

دانلود کامل مداحی مسیر اربعین حاج محمود کریمی استودیویی 1401

دانلود کامل مداحی مسیر اربعین حاج محمود کریمی استودیویی 1401

دانلود کامل نوحه و مداحی استودیویی مسیر اربعین حاج محمود کریمی همراه با کلیپ و صوتی این نوحه را در اینجا دریافت کنید.

زیارت اربعین یا پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع سالانه مردمی جهان است. این مراسم در کربلای عراق در پایان ایام اربعین بعد از عاشورا، مراسم مذهبی شهادت نوه پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام سوم شیعیان، حسین بن علی (ع) در  برگزار می شود.

حاج محمود کریمی همیشه در ایام محرم و صفر مداحی هایی را اجرا کرده است که همیشه مورد استقبال قرار رفته اند.

دانلود کامل مداحی مسیر اربعین حاج محمود کریمی

دانلود با کیفیت اصلی

امام حسین از تمام مرزهای فرهنگی فراتر رفته و نماد آزادی جهانی، شفقت و عدالت اجتماعی است. زائران با پیش‌بینی اربعین یا روز اربعین با پای پیاده راهی کربلا می‌شوند جایی که امام حسین و یارانش توسط همان مردمی که او را به کوفه عراق دعوت کردند مورد خیانت قرار گرفتند و سپس به شهادت رسیدند و توسط سپاهیان سر بریده شدند.

تعداد شرکت کنندگان در سفر زیارتی سالانه تا سال 1395 به 25 میلیون یا بیشتر رسید. در مسیرهای زیارتی، غذا، اسکان و سایر خدمات به صورت رایگان توسط داوطلبان ارائه می شود. برخی از زائران از شهرها تا بصره که حدود 500 کیلومتر با جاده فاصله دارد، سفر می کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

دانلود کامل نوحه رفیقم از حرم زنگ زده
دانلود کامل مداحی رفیقامو بردی کربلا پس من چی
دانلود نوحه من زینبم سجاد محمدی کامل

این مراسم به عنوان «نمایش بسیار قدرتمند اعتقاد و همبستگی شیعه» توصیف شده است. تا سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۹ میلیون نفر از ۴۰ کشور جهان در این مراسم شرکت کردند و آن را به دومین گردهمایی بزرگ در جهان تبدیل کردند.

به گفته رسانه های دولتی عراق، این رقم تا سال 2015 به 22 میلیون زائر رسید.

بر اساس گزارش بنیاد الخویی، تا سال 2016، تقریباً 22 میلیون زائر در عراق گرد هم آمدند که 10 درصد بیشتر از سال 2014 بود. حتی با وجود اینکه هندو کامبه ملا از نظر جمعیت بیشتر است، فقط هر چهار سال یک بار برگزار می شود و از این رو اربعین برگزار می شود. زیارت بزرگترین گردهمایی است که سالانه برگزار می شود. زیارت با پیاده روی طولانی از نجف یا بصره تا کربلا مشخص می شود. مردم از اقشار، قومیت ها و فرقه های مختلف در راهپیمایی شرکت می کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *