مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری فوق العاده زیبا

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری فوق العاده زیبا را در طرح ها و مدل های جدید در مجله شبونه مشاهده کنید.

در مناسبت های خاص مانند نامزدی شما، سبک های زیادی وجود دارد. با پوشیدن چیزی که واقعاً زیبایی شما را نشان دهد می توانید سطح اعتماد به نفس و راحتی خود را بالا ببرید و از این مناسبت خاص زندگی خود لذت ببرید.

هنگام انتخاب مانتو نامزدی از مغازه های مختلف چه به صورت سفارشی باشد و چه به صورت آماده، مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید راحتی و ترجیحات شخصی شماست. ما چند نکته را برای انتخاب مانتو نامزدی که با شخصیت شما مطابقت دارد به اشتراک می گذاریم. درباره آن بیشتر بخوانید تا بتوانید خرید مانتو خود را با دردسر و ناراحتی کمتر شروع کنید و به شما کمک کند یک چیز دیگر را از لیست عروسی خود بررسی کنید.

مطمئناً، طرح‌های مد روز باعث می‌شود شما رو به جلو مد نگاه کنید، اما اگر با پوشیدن چیزی که خیلی التقاطی یا خیلی مدرن است راحت نیستید، چیزی با برش کلاسیک انتخاب کنید. پیدا کردن استایل خود در ابتدا می تواند کمی خسته کننده و طاقت فرسا باشد، اما تا زمانی که به آن توجه کنید، متوجه اهمیت آن خواهید شد و این که چگونه به شما کمک می کند تا از روند خرید لباس نامزدی یا خرید لباس بمانید.

از آنجایی که مهمانی‌های نامزدی معمولاً یک رابطه صمیمی هستند که فقط شما و افراد مهم و نزدیک‌ترین اعضای خانواده‌تان را درگیر می‌کند، پوشیدن چیزی که مناسب با مناسبت باشد، کار مناسبی است.  چیزی عاشقانه و احساسی را انتخاب کنید. لباس‌هایی که از توری ساخته می‌شوند معمولاً این کار را انجام می‌دهند.

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری فوق العاده زیبا

مدل مانتو مخصوص نامزدی و عقد در طرح ها و رنگ های جدید و زیبا برای انتخاب زوج های جوان و عروس خانم ها گلچین کردیم تا جدیدترین مدل نامزدی و عروسی را مشاهده کنند و از آخرین مدل و طدح دوخت لباس آگاه شوند.مدل مانتو بهاره

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مدل جدید مانتوی نامزدی

مانتوهای عروس با گل های زیبا و تکه ای و یا گیپور تزیین می شوند و معمولا رنگ های سفید و نباتی و یا صورتی کمرنگ می باشد تا زوج های جوان با سفیدی و روشنایی به خانه بخت بروند.

 

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مدل مانتوی عقد محضری

معمولا برای عقد در محضر عروس خانم ها مانتو های شکیل و سفید رنگ می پوشند که طرح های فانتزی و فشن و یا گیپور و گل کار شده باشد.

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

جدیدترین مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مانتو های کار شده با گل و منجق و ملیله و یا در نوع جدیدتر مدل ها کار شده با شکوفه های زیبا و ریز از بهترین مدل های مانتو برای مراسم عقد و نامزدی می باشد که بیشترین انتخاب را بین زوج های جوان داشته است.

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مدل مانتوی نامزدی تکه دوزی شده

نمونه ای از مدل مانتوی عروسی را مشاهده می کنید که با شکوفه ها و گل های حریر و رنگارنگ مزین شده و به صورت تکه دوزی روی مانتو دوخته شده است.

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مدل مانتوی عقد محضری با گل های تکه دوزی شده

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

مانتوی نامزدی آستین گیپور

مدل مانتو با آستین های گیپور نیز از زیباترین مدل ها محسوب می شود و انتخاب خوبی می باشد.

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

طرح های جدید مانتوی نامزدی

مدل مانتوی نامزدی و عقد محضری

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *