پخش زنده و دانلود کامل مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ (بدون سانسور)

پخش زنده و دانلود کامل مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ (بدون سانسور) +حواشی

پخش زنده مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ (بدون سانسور) همراه با حواشی و اتفاقات جالب در مراسم توپ طلای 2022 در پاریس فرانسه را در این صفحه ببینید.

پخش زنده و دانلود کامل مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ (بدون سانسور)

پخش زنده و دانلود مراسم توپ طلا ۲۰۲۲

امشب مراسم توپ طلا برگزار میشود مراسمی که برای علاقمندان به فوتبال میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد در این مراسم امشب سورپرایزهای زیادی وجود دارد که قطعا لحظات خاطرانگیز زیادی را به ثبت میرساند.

مراسم توپ طلا در تاریخ 17 اکتبر ساعت 19:30 در پاریس در مراسمی باشکوه برگزار می شود. ما یک پخش زنده توپ طلا را از ساعت 08:00 تا 23:00 اجرا خواهیم کرد. کریم بنزما و الکسیا پوتلاس از جمله مدعیان هستند.

برای مشاهده اینجا را ضربه بزنید

انتظار می رود کریم بنزما با اهدای توپ طلای 2022 در پاریس، فرانسه در 17 اکتبر به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شود.

مهاجم رئال مادرید در فصل 2021/22 تیمش را با زدن 44 گل در تمامی رقابت‌ها به دو لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رساند.

انتظار می‌رود که او در میان 30 فینالیست، بالاتر از سایر بازیکنان کلاس جهانی مانند کیلیان امباپه، محمد صلاح، ارلینگ هالند، رابرت لواندوفسکی “توپ طلا” را به دست آورد.

پخش زنده و دانلود کامل مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ (بدون سانسور) +حواشی

 

معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال جهان هر سال اهدا می شود، اما فرمت امسال با تغییری جدید همراه شد. از سال 2022، جایزه توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن فصل قبلی باشگاه های اروپا (در این مورد 2021/22) شناخته می شود و در اواسط اکتبر برگزار می شود. پیش از این، این سازمان برای تقدیر از بهترین بازیکن در سراسر سال تقویمی با مراسمی که در اواخر نوامبر برگزار شد، ساخته شده بود.

مراسم توپ طلای 2022 روز دوشنبه 17 اکتبر در تئاتر دو شاتله پاریس برگزار می شود. برنامه رسمی ساعت 20:30 آغاز می شود. به وقت محلی فرانسه

جایزه امسال بر اساس جدول زمانی فصل باشگاه های اروپا 2021/22 انتخاب می شود که از جدول زمانی جایزه قبلی یک سال تقویمی کامل فاصله دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *