فیلم کامل مراسم عزاداری فاطمیه در بیت رهبری ۱۴۰۱

فیلم کامل مراسم عزاداری فاطمیه در بیت رهبری ۱۴۰۱ که علاقمندان خاص خود را دارد و بهترین مداحان در این مراسم شرکت میکنند.

فیلم کامل مراسم عزاداری فاطمیه در بیت رهبری ۱۴۰۱

 

آنچه امیرالمؤمنین (ع) به مناسبت دفن حضرت فاطمه (س) در خطاب به پیامبر اکرم بر سر قبر آن حضرت فرمودند.

ای پیامبر خدا! سلام من و دخترتان را بپذیرید که در نزدیکی شما دفن می شود و به زودی شما را ملاقات می کند. ای رسول برگزیده! شهادت دخترت مرا بدون صبر و آرامش رها کرد. من خویشتن داری و قدرت استقامت خود را از دست داده ام.

پس از تحمل جدایی تو، باید این مصیبت را با صبر و حوصله تحمل کنم ای پیامبر خدا! من تو را با دستان خود در قبر گذاشتم، روحت از بدن من خارج شد، در حالی که بر سینه من آرمیده بودی و سرت بین گردن و قلب من بود.
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت .

فیلم کامل مراسم عزاداری فاطمیه در بیت رهبری ۱۴۰۱

امانت تو (دخترت) که به من سپرده شد از من پس گرفته شد. غم اکنون با من است و شادی مرخصی گرفته است. این غم به قدری طاقت فرسا است که غم های دیگر را در خود فرو می برد و می بلعد و شب های بی خواب و روزهای بی نشاط را برایم به ارمغان می آورد. از این پس، زندگی من همچنان درد دل خواهد بود تا زمانی که خداوند مرا با شما محشور کند، هم در قلمرو لطف و هم در آرامش خود.

همچنین ببینید:

ای رسول خدا! دختر عزیزتان به شما خواهد گفت که فالوورهای شما چگونه با او رفتار کرده اند و چگونه با او بدرفتاری کرده اند. لطفاً جزئیات تمام اتفاقاتی را که در مدت کوتاهی (به سختی سه ماه) پس از عزیمت شما به بهشت برای او رخ داده است، بپرسید. این دوران جدایی از تو آنقدر کوتاه بود که مردم هنوز تو را به یاد می آوردند و از تو می گفتند.

خواهش می کنم هردوی شما سلام فراق و خداحافظی مرا بپذیرید. آرزوی قلبی صمیمانه است که هر دوی شما را دوست داشته و خواهد داشت، قلبی که خاطرات لطیف و دوست داشتنی شما را گرامی می دارد و به گور خود می برد. بدرود ای دختر برگزیده رسول خدا! در آرامشی که بشریت در این دنیا از تو امتناع کرده است، آرام بگیر.

اگر قبرت را ترک می‌کنم و می‌روم به این دلیل نیست که از همراهی تو خسته شده‌ام، بلکه آرزو می‌کنم تا آخر عمرم آن را داشته باشم. اگر بر سر قبر شما اقامت دائمی می‌کنم، به این دلیل نیست که در ثواب خداوند برای صابران غم و اندوه، شک دارم، خداحافظ، درود خداوند بر شما باد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *