مراسم هفتم علی انصاریان بر سر مزارش +فیلم سوزناک

مراسم هفتم علی انصاریان بر سر مزارش +فیلم سوزناک

مراسم هفتم علی انصاریان بر سر مزارش +فیلم و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به مناسبت هفتمین روز از درگذشت علی انصاریان ، گروهی موسیقی بر سر مزارش حضور یافت و اقدام به نواختن موزیک بسیار غمگین کرد.

فیلم مراسم هفتم علی انصاریان بر سر مزارش

این گروه برای همدردی با مادر انصاریان بر سر مزارش رفته و شروع به اجرای موزیک بسیار سوزناکی کرد که فیلم آن در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و دل بسیاری از هوادارانش را به درد آورد.

مراسم هفتم علی انصاریان بر سر مزارش +فیلم سوزناک

لازم به ذکر است که علی انصاریان بازیکن سابق تیم‌‌های پرسپولیس، استقلال و رده‌های تیم ملی ایران که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شده بود، چشم از جهان فروبست. پزشکان معالج آقای انصاریان اعلام کردند پس از درگیر شدن ۸۰ درصد از ریه او به ویروس کرونا، مجبور شدند وی را به خواب مصنوعی ببرند، تا بتوانند از طریق لوله و تراشه، به تنفس مصنوعی‌اش کمک کنند.

پزشک او گفته با توجه به نیاز روز افزون ایشان به اکسیژن درمانی بیشتر سیستم‌های بسیار پیشرفته‌تر اکسیژن درمانی را افزایش دادیم و بخاطر درگیری شدید ریوی و فیبروز گسترده با توجه به مشکلات روز افزون ایشان امکانات اکسیژن رسانی را بیشتر کردیم و این اکسیژن رسانی حتی تا بعد از زمان فوت ایشان توسط ونتیلاتور ادامه داشت.

پزشک معتمد خانواده مرحوم انصاریان در روند درمان ایشان بودند و از تمام مراحل درمانی خبر دارند. همچنین خانواده ایشان و داماد خانواده یعنی آقای اژدری و دوست ایشان آقا محسن و پزشک معتمد ایشان همراه با سایر کادر درمان آی سی یو تا آخرین لحظه در کنار ایشان بودند. واقعا جای تعجب دارد که چطور به آسانی چنین اکاذیبی منتشر می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *